• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nytt paket, denna gång till mig själv.

Fyfan va avundsjuk jag är nu! Jag har en sjuk böjelse för just Alaska Project. Var ett tag när jag letade länge men hittade inte en rimligt prissatt. Nu vill jag verkligen ha en! Vad fick du betala för klockan? PMa gärna

och grattis!

Så jävla coolt, helt enkelt!

Det blev rätt tajt med länken. I lådan finns även ett förskräckligt fult natoliknande specialband som man ska använda om man vill köra med den där grunkan.

_D808734.jpg

Där är den! Satt och dräglade över bilder för någon vecka sedan. Forumets första månne? Riktigt läcker med sin vita tavla! Stort grattis till ett grymt köp och riktigt kul att den är i så bra skick. Om du kommer på sämre tankar och får för dig för att flippa, hör av dig;).

Mvh

Riktigt fin , jäklar vad mycket kul det har dyker upp här dom senaste veckorna!

Med den på armen får vi hoppas på en ordentlig köldknäpp!

Den där är förbannat slick. Den vita tavlan och de köttiga småvisarna är en fantastisk kombo. Grattis!

Tillbaka
Topp