• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt paket, denna gång till mig själv.

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Den där är förbannat slick. Den vita tavlan och de köttiga småvisarna är en fantastisk kombo. Grattis!

Varje gång jag tittar på en Alaska Project så kan jag inte undvika att stirra på de där 'köttiga småvisarna' och tänka att 'dom ser ut som gamla amerikanska rymdkapslar' från Gemini-programmet.

Var tvungen att läsa på lite angående historien bakom dom, det är tydligen fler än jag som ser samma sak när dom tittar på visarna:

http://www.hodinkee.com/blog/2008/1...a-project-speedmaster-the-inspiration-fo.html
 

Maro

Audemars
Hur mycket man än söker/köper/säljer så dyker det alltid upp något på det här forumet som man aldrig har sett! Älskar det!

Grattis till väldigt fin klocka!
 

Watch out

Cartier
Grattis, den är helt fantastiskt fin!
..och minst sagt massivt brutal med skyddet på..
juggernaut.jpg
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Riktigt cool modell av Speedmastern! Älskar de små visarna och det brutala röda skyddet..dressig och beater-brutal i ett paket! Grattis:)


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Topp