P
Philippe Stern
Guest
Rolex brukar vara duktiga på att stegvis höja sina priser. Har någon koll på när nästa chock kommer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var ju länge sedan. Hyperaktuell fråga nu.Glömt att du har redan startat en tråd om det?
https://klocksnack.se/threads/prishöjning-rolex-ad.83331/
Det är bra tycker jag. Jag har köpt en Rolle privat som är uttagen på Rob för 2 år sedan, kan jag gå in där och få ett nyckelband då om jag berättar detta? Hört från andra här på forumet att man borde få det!Det blir ingen höjning, däremot så blir Sverige helt utan klockor från Rolex 2018. Rolex kommer att prioritera sin tillverkning av Giveaways, Sverige får förtur på nyckelband.
en säljare på gassan i amsterdam skrattade när jag berättade att i sverige får man ofta rolex giveaways när man köper en klocka hos ad.Det blir ingen höjning, däremot så blir Sverige helt utan klockor från Rolex 2018. Rolex kommer att prioritera sin tillverkning av Giveaways, Sverige får förtur på nyckelband.
LolFaktum är att efter vad jag hört från flera olika AD så kommer troligen en sänkning motsvarande den valuta höjning man gjorde för ett par år sedan.
Anledningen är att, numera, modeller som Hulken, Batman, Daytona, seadwellers och motsvarande sport rollar plus guldmodeller och tt inte längre säljer lika fort som förut.
Plus att dom känner att Omega är dom hack i häl plus att ny Bondfilm kommer om ett par år så dom vill vara förberedda antar jag..?
Jag har fått en drös av dom och mina barn älskar att leka med dom!Det blir ingen höjning, däremot så blir Sverige helt utan klockor från Rolex 2018. Rolex kommer att prioritera sin tillverkning av Giveaways, Sverige får förtur på nyckelband.
Edit bild:
Faktum är att efter vad jag hört från flera olika AD så kommer troligen en sänkning motsvarande den valuta höjning man gjorde för ett par år sedan.
Anledningen är att, numera, modeller som Hulken, Batman, Daytona, seadwellers och motsvarande sport rollar plus guldmodeller och tt inte längre säljer lika fort som förut.
Plus att dom känner att Omega är dom hack i häl plus att ny Bondfilm kommer om ett par år så dom vill vara förberedda antar jag..?
Och för att öka lönsamheten ännu mer införs en köavgift.Spelar ingen roll. Folk kommer ändå stå i kö för stålsport
Var det inte 13:37?Hört lösa rykten om ett prispåslag på hela 12 riksdaler per tidsvisarapparat om man inte skyndar sig och köper innan 3 februari kl 14.47. Men det är som sagt väldigt lösa rykten...
Lätt för dig att säga, Ole Bramserud, som kör med digitalklocka.Var det inte 13:37?
Blir en rejäl höjning 2019, det är allmänt vedertaget.Vad tror ni om 2019? Höjning/sänkning?
Bästa jag lästFaktum är att efter vad jag hört från flera olika AD så kommer troligen en sänkning motsvarande den valuta höjning man gjorde för ett par år sedan.
Enligt vilka/vem?Blir en rejäl höjning 2019, det är allmänt vedertaget.