Tror att det blir en order när dom öppnar upp för det igen.Då kör jag också på med ett par mer bilder. Jag bad OM att få en gul sekundvisare installerad, tillsammans med borstade min/hr. Har inte sett någon annan Aegis med den uppsättningen än.
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror att det blir en order när dom öppnar upp för det igen.Då kör jag också på med ett par mer bilder. Jag bad OM att få en gul sekundvisare installerad, tillsammans med borstade min/hr. Har inte sett någon annan Aegis med den uppsättningen än.
![]()
![]()
![]()
Kör på! Jag är som sagt väldigt positivt överraskad. Du får nog dock vara snabb, den första batchen tog ju slut på mindre än 48h.Tror att det blir en order när dom öppnar upp för det igen.
Jag hade mailat Obris Morgan för att höra om dom kan hjälpa till med det.Någon som vet om man kan beställa en extra bezel insert för byte?
Funderar på en vit med stål insert, men skulle varit trevligt med en svart att byta med.
Såld.Jag har en liggandes som jag inte använder. Plasten borttagen, använd någon dag eller två. Kan dock inte förlika mig med kronan vid kl 4 så den kanske kan få gå vidare. LNIB.
Någon som är intreserad som inte vill vänta? Skicka bud via PM i så fall. Svart bezel med röd sekundvisare.
![]()