• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiell passaround: ORIS Aquis Date! (paketöppning)

Ääääe fyy... Inte jag heller. Verkligen inte. Framförallt inte ha en paketöppning på kontoret så att kollegorna ser vad man gör. Absolut inte. Lite arbetsmoral har man ju I kroppen...
Verkligen!
WP_20150916_11_13_16_Pro.jpg

Sådär! Fan att man inte bara kan leka på arbetstid... 55 min senare sitter den på handleden

IMG_6811.JPG

Lite skyddande bubbelplast...
IMG_6812.JPG

Lådan i fortsatt bra skick trots färd land och rike runt

IMG_6813.JPG

Vafalls!?! En genta wannabe? En lurendrejare på forumet?
IMG_6814.JPG

Nää fö tusan. Lite fel kläder för denna tuffingen, men vad gör det. Klädkoder släng er i väggen här är DORIS!
IMG_6815.JPG

Jävligt fet de där dOrisen, synd att sommaren är över. Bra badklocka.

För en passaroundnybörjare - hur påbörjar ni detta?

Jävligt fet de där dOrisen, synd att sommaren är över. Bra badklocka.

För en passaroundnybörjare - hur påbörjar ni detta?
Startades en tråd innan denna där man fick anmäla sig, första 20 till kvarn (tror jag det var) slänger in varsin slant som går till att köpa klockan, sen lottas den ut när alla haft den i turordning :)

Startades en tråd innan denna där man fick anmäla sig, första 20 till kvarn (tror jag det var) slänger in varsin slant som går till att köpa klockan, sen lottas den ut när alla haft den i turordning :)
Fantastiskt! Bra ide. Hade tankar på Knut Gadd klockan som passaround-objekt. Passar bra till höstkavajen.

Tillbaka
Topp