För den som vill fortfarande ha den. Personligen så tycker inte jag att den är värt priset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt med rättvänt datumDen är nice![]()
![]()
Mycket fint! Storebrorsorna har gjort bort sigEfter diverse barnklockor har sladdisen på 2,5 år steppat upp sitt game. Arvegods från storebrorsorna som vägrade klocka.
![]()
Visst blir man stolt när ungarna vill bära klocka?Efter diverse barnklockor har sladdisen på 2,5 år steppat upp sitt game. Arvegods från storebrorsorna som vägrade klocka.
![]()
Funderar på en quartz diver, tänker mig att lägga 1000 kronorspänn. Är det möjligt att få en bättre diver än en Casio mdv106 Marlin för de pengarna eller några 100 lappar till. Någon med erfarenhet av Marlin som kan bekräfta dess förträfflighet?![]()
Har tittat på Ali, men det känns lite sunkigt med en kopia..Om du vill ha original design så är Martin svårslagen. Om du inte bryr dig att kopiatorn varit påslagen till 95% så finns det mycket kul på AliExpress för en tusenlapp.
Har tittat på Ali, men det känns lite sunkigt med en kopia..
Dagens härke!
Härligt sliten
![]()
WhatIntressant, min har blå bakgrundsbelysning.
![]()