Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har den inte bara en sånt spänne man knäpper upp som tar 3 sekunder?Casio A1000.
Utan tvekan det värsta armbandet jag justerat, krävdes blodvite och mycket tålamod.
Men nu sitter den iaf.![]()
Min tanke också. Ska bli spännande att se svaret.Har den inte bara en sånt spänne man knäpper upp som tar 3 sekunder?
Casio A1000.
Utan tvekan det värsta armbandet jag justerat, krävdes blodvite och mycket tålamod.
Men nu sitter den iaf.![]()
Nåt sånt?Min tanke också. Ska bli spännande att se svaret.
Haha, I wish. Nä här var det special push pins.Har den inte bara en sånt spänne man knäpper upp som tar 3 sekunder?
Japp, finns säkert något special verktyg urmakaren har så det går smidigare. Sen satt vissa pins mer fast än andra, vissa lossnade "hyffsat" lätt och vissa satt som berget.Ah. Men när man fått in snitsen på de där så tror jag de är hyfsat snabba också. Behöver ju ett bra verktyg också då bara.
Eller hur! Inte jättevanlig, finns 500 ex. av denna, så lite udda är den ändå.Nice! Den har jag nog inte sett tidigare.