Säkert köp. Min säger hej.Låter ju hur bra som helst. Nu har man väl inget annat val än att köpa....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säkert köp. Min säger hej.Låter ju hur bra som helst. Nu har man väl inget annat val än att köpa....
Det låter ju absolut väldigt lovande! Ska hålla koll om den blå kommer in hos den svenska ÅF, då blir det nog en affär
Mest passformen på ändlänkarna jag stör mig på.Varför hatar alla länken till Ray/Mako!?
Jag tycker den är skön och snygg.
Sega på att svara på mail...Jag mailade butiken och frågade om dom hade den blå inne också.
(inget svar än, men mailade vid lunch)
Jag har fått svar! Den blå kommer in i slutet av JuliSega på att svara på mail...
Till Kungsbacka-butiken vi talade om?Jag har fått svar! Den blå kommer in i slutet av Juli
Zackrissons, den som var länkad tidigare sida. Om det är Kungsbacka törs jag inte svara på..Till Kungsbacka-butiken vi talade om?
StämmerZackrissons, den som var länkad tidigare sida. Om det är Kungsbacka törs jag inte svara på..
Ok! Då fick jag svaret slutet av Juli. Lite synd, då är det inte så mycket av sommaren kvar här uppe i norr. Men den är läcker, så det blir nog ett köp.Stämmer
Dolphin, enda klockan jag har på länkMest passformen på ändlänkarna jag stör mig på.
Glappade och kändes riktigt tunna på den jag hade. Annars är länken bra.
Dolphin var mycket bättre på den fronten, så det går ju även i den prisklassen.
Fattar inte att de inte likadant till Mako/Ray, särskilt som Ray kom efter.
Hm skumt. Känner inte igen mig i det.Mest passformen på ändlänkarna jag stör mig på.
Glappade och kändes riktigt tunna på den jag hade. Annars är länken bra.
Dolphin var mycket bättre på den fronten, så det går ju även i den prisklassen.
Fattar inte att de inte likadant till Mako/Ray, särskilt som Ray kom efter.
Mako II fick följa med till gymmet idag!
Jag tycker tvärtom, bra att de flyttade kronan sen kan jag säga att länken på denna är bra mycket bättre en föregångaren ett riktigt fynd för pengarnaMåste testa en mako/ray en dag, känns konstigt det inte gjorts än Synd de tog bort kronan kl 14 på gen 2, gillade det rent estetiskt!
Jag tycker tvärtom, bra att de flyttade kronan sen kan jag säga att länken på denna är bra mycket bättre en föregångaren ett riktigt fynd för pengarna
Kan varaJa känns som det, låg ju en billig på K&S nyligen (kanske är denna)
Riktigt ball!Denna best idag
Sitter helt vanliga smala i den. Kan du köpa hos förmodligen alla klockbutiker i landet.I helgen lyckades jag dunka in handleden i båten under ett vilt gäddfiske vilket resulterade i ett böjt bandstift på min Ray. Lyckligtvis hade jag jackärmen över klockan så jag slapp dyka efter den. Men nu behöver jag ett nytt bandstift, någon som vet exakt vilket 22mm-bandstift jag behöver? Kanske någon sitter på ett lager och vill sälja ett eller två till mig?
Hittade på Kjell & co som passade. 20 st för 20kr!Sitter helt vanliga smala i den. Kan du köpa hos förmodligen alla klockbutiker i landet.
Jag har köpt på Clas Ohlson som passade utmärkt.