Haha!!Kan vi inte använda @staafens Goodguy-tråd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha!!Kan vi inte använda @staafens Goodguy-tråd?
Vill börja på en tom sida. Finns så mycket historia här...Byt bara namn på denna tråd så har ni eran tråd-om-ingenting-tråd. Onödigt att börja på en ny när farten redan är uppe här.
Spikat!!!!!Hahaha!
Den höga han är luuuuugn sa jag-tråden!
Är ”Fyll på med förslag!” ett förslag på namn eller en maning att vi ska föreslå...Den gigantiska feelgood-tråden?
Gif mother f*cker-tråden?
Mys med oss-tråden?
Fyll på med förslag!
Så ditt förslag är ”vad som helst”?Bara tråden är chill så får den heta vad som helst. Blir den som owgm tråden är det ju ett halvtidsjobb jobb att bara hänga med.
Det där är nya "du är anmäld"Så ditt förslag är ”vad som helst”?
Kom igen nu, vi måste alla vara väldigt tydliga med våra förslag
Klart jag är med! Har aldrig varit så svår att övertala när det handlar om att inte göra rätt val...Det där är nya "du är anmäld"
Undrar var det här gänget tog vägen??
The YonssonzKillen till vänster låser trådar nuförtiden iaf!
Med tanke på hur häcklad kraken blir lär han inte vilja lyfta ett finger för oss
Jodå, det är ju med glimten i ögat.The Yonssonz
Med tanke på hur häcklad kraken blir lär han inte vilja lyfta ett finger för oss
Är det???Jodå, det är ju med glimten i ögat.
Det där är inte helt dumt faktiskt: KLART JAG ÄR MEDKlart jag är med! Har aldrig varit så svår att övertala när det handlar om att inte göra rätt val...
I call Sergeant at Arms!
Vi har så mycket att planera och köpa in. Kommer bli en dyr tråd
General GifI call Sergeant at Arms!
Edit: “the Sergeant at Arms is the chief law enforcement and protocol officer of the House and is responsible for maintaining order in the House.”
Det är ju precis det vi vill undvika, då jag kör V.P. istället!
Vore dock grymt med en ”KS 1%”-banner
I call Sergeant at Arms!
Edit: “the Sergeant at Arms is the chief law enforcement and protocol officer of the House and is responsible for maintaining order in the House.”
Det är ju precis det vi vill undvika, då jag kör V.P. istället!
Vore dock grymt med en ”KS 1%”-banner
@Imre är ju som gjord för den här tråden.