• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella #OWGFAIL tråden [Tillbaka i Mars 2022]

Jeg vet ikke hvor vi ender opp, men det sies jo at reisen er mer gøy en målet. :)

d856cc21bf92722c6332a293b43406a83b55445d.gifv

Den gigantiska feelgood-tråden?

Gif mother f*cker-tråden?

Mys med oss-tråden?

Fyll på med förslag!
Är ”Fyll på med förslag!” ett förslag på namn eller en maning att vi ska föreslå...
1618085838971.png

En tråd om ingenting; ”Fyll på med förslag!” kan vara ett ganska bra namn

Bara tråden är chill så får den heta vad som helst. Blir den som owgm tråden är det ju ett halvtidsjobb jobb att bara hänga med. 😳

JAG ÄR PÅ!!!
OWG tråden hade helt klart KS bästa stämning så jag är helt klart för en tråd med samma innehåll. Tycker ibland modereringen kan gå över styr och hindra det goa tjôtet änna.
Då jag är ett stort fan av Seinfeld röstar jag för att tråden heter ”The place to be” (Ni som inte vet kan googla) 😁

Bra namn @Chuck och tack för flytten @yonsson! 👍🏼

Ska vi skaffa skinnvästar med patches nu? 😄
I call Sergeant at Arms! 🤣

Edit: “the Sergeant at Arms is the chief law enforcement and protocol officer of the House and is responsible for maintaining order in the House.”

Det är ju precis det vi vill undvika, då jag kör V.P. istället!

Vore dock grymt med en ”KS 1%”-banner 😍

Senast ändrad:
I call Sergeant at Arms! 🤣

Edit: “the Sergeant at Arms is the chief law enforcement and protocol officer of the House and is responsible for maintaining order in the House.”

Det är ju precis det vi vill undvika, då jag kör V.P. istället!

Vore dock grymt med en ”KS 1%”-banner 😍
General Gif

Tillbaka
Topp