Startar igång denna pärla för första gången sedan mars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt rätt men du menar väl 2022...?Fick nästa års OWG-klocka häromdagen.
Jag lyckades tyvärr tappa bort den omgående men fick den efterlyst i Antikrundan i ett extrainsatt program på SVT Play!
Det gav resultat! Och det är tur att jag har @Fliegerchronograph🚁 ! Han hittade den direkt!
Så även om det sket sig i år (pun intended) så är jag redo för OWGMars 2021!
(Tack @Fliegerchronograph🚁 för bilderna))
”Det som gör livet gott att leva”Visst håller sig alla on topic i den här tråden? Läste just att Lifestyle-avdelningen inte är till för allmänt trams, men det skulle vi väl aldrig hålla på med här vad?
Lets go!
Jag kan ta på mig kaoset om inte någon annan vill!@admin kan ni klona denna tråd i ny tråd from 1/4 så får någon annan user stå för kaos tråden? Vill denna ska leva kvar i sitt ursprung? Frivilliga kan anmäla sig direkt
I tråden
Helt rätt men du menar väl 2022...?
Om det där inte är en tidsmaskin för då jäklar
Är du redan less på barnen?Jag kan ta på mig kaoset om inte någon annan vill!
Haha nja! Detta blir nog inget jobb direkt.Är du redan less på barnen?
Ligger under Lifestyle?En intressant iakttagelse. När man skriver i tråden ändras inte antalet inlägg man har. Vad kan det bero på @hook?
Ok, visste inte att det var så på Lifestyle men då är jag med.Ligger under Lifestyle?
Räknas inte inläggen på Lifestyle alltså? Skumt. Aja, det är inte därför jag är härOk, visste inte att det var så på Lifestyle men då är jag med.
Jag har ingen aning, postar sällan i Lifestyle. För mig kvittar det med, som du säger är det ju inte därför vi är här.Räknas inte inläggen på Lifestyle alltså? Skumt. Aja, det är inte därför jag är här
Nytt namn igen?Jag har ingen aning, postar sällan i Lifestyle. För mig kvittar det med, som du säger är det ju inte därför vi är här.
Hahah nu får vi bestämma oss. Välj ett namn å kör på!Nytt namn igen?
Är jäkligt sugen på att testa MTB men svårt när man har fisket, golfen och padeln och en sex månaders grabb. Tiden finns inte riktigt för en fjärde hobby Bjuder på en bild från gårdagens fiskepass efter havsöring. Får nog hålla mig till insjöfiske för detta var nog det åttonde bompasset, det finns fasen ingen fisk i havetFördelen med den bästa tråden i KS historia måste ju vara att man inte behöver posta olika intressen i olika trådar. Allt är välkommet på gräddhyllan, eller bakfickan om vi så vill
Utöver klockor gillar jag att cykla MTB. Här en liten tune up inför säsongen
Eftersom frun är god får jag hålla till i det härliga svängrummet som vardagsrummet erbjuder
Jag har samma intressen som dig, men byt ut paddel till en 9-åring och 6-månaders till 6-åring. Det funkarÄr jäkligt sugen på att testa MTB men svårt när man har fisket, golfen och padeln och en sex månaders grabb. Tiden finns inte riktigt för en fjärde hobby Bjuder på en bild från gårdagens fiskepass efter havsöring. Får nog hålla mig till insjöfiske för detta var nog det åttonde bompasset, det finns fasen ingen fisk i havet
Nytt namn igen?
Jag tror att @Chuck vill behålla failtråden så vi kanske kan klona denna på något sätt, han har ställt frågan till admin.Hahah nu får vi bestämma oss. Välj ett namn å kör på!
NajsDet ÄR en tidsmaskin!
Ja det är klart, allt handlar ju om planering Ser ut som ett Savage Gear MPP2 spö på bilden?Jag har samma intressen som dig, men byt ut paddel till en 9-åring och 6-månaders till 6-åring. Det funkar
Bild för topic, hahaha.