• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella #OWGFAIL tråden [Tillbaka i Mars 2022]

Härligt med en winners lounge! Stod inte ut med kombinationen coronakarantän, hemarbete och småbarnsliv. Allt är ju groundhog day, det enda som ändras är klockan på armen. Tre gånger per dag i snitt. Kör hellre OKG (One Kalsong Guy) i en månad...
 
Wow! Vilken fantastisk tråd! Tack @Chuck ❤️

Jag erkänner att det var tungt att få en röd banner. Men å andra sidan finns det inget bättre en att vara fri🕊

9749A49D-A561-49F3-A45C-669A4F3153BF.gif


...och så dagens bild
336CCD1D-0B69-4918-9DD6-B7902FFBD797.jpeg
 
Wow! Vilken fantastisk tråd! Tack @Chuck ❤️

Jag erkänner att det var tungt att få en röd banner. Men åt andra sidan finns det inget bättre en att vara fri🕊

9749A49D-A561-49F3-A45C-669A4F3153BF.gif


...och så dagens bild
336CCD1D-0B69-4918-9DD6-B7902FFBD797.jpeg
Välkommen in i värmen ✊🏻🤩 Din röda banner var ett måste, du kan få veta nu.

Men vi var några owgfailare som konspirerade och planerade en kupp mot dig. Vi säger inte hur men vi lyckades, bevisligen.
Allt för att inte bli av med dina fantastiska fotografier på speedyn under en hel månad😍
 
Det här var ju en mysig klubb att få tillhöra. Har inte haft särskilt dåligt samvete att jag övergav resten av gänget om jag ska vara ärlig men alltid kul att vara del av en gemenskap.

På måndag anländer anledningen till att jag avbröt Marchen. En riktigt härlig bit som jag vet skulle få mig att bryta. Då såg jag ingen anledning att fortsätta pinas och kastade in handduken omgående istället. Återkommer med bild när anledningen anländer!
 
Det är så himla underbart att slippa dessa svåra beslut om vilken klocka man ska bära var och varannan dag!!!!!!!!!!!!!!! Lider faktiskt med er alla..............
 
Tillbaka
Topp