Välkommen in i värmenHej! Har ni plats för en till?
/B
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen in i värmenHej! Har ni plats för en till?
/B
Har du bailat @B Wooster ???Hej! Har ni plats för en till?
/B
Du kan ju inte återkomma till Gröna sidan om du väl korsat den Röda linjenÅterkommer inom kort. Var inte orolig...
/B
VA! Den där hade man inte väntat sig..att det skulle ta så här länge innan fail
VA! Den där hade man inte väntat sig..att det skulle ta så här länge innan fail
Blev lite orolig där!Inget fail här inte! Men jag behövde få lite känslor ur systemet!
Än så länge...Du kan ju inte återkomma till Gröna sidan om du väl korsat den Röda linjen
Var kan man se fortsättningen på den gifen?Än så länge...
/B
We are the loud minorityJaså, är det hit man är förpassad nu? Här trivs jag, det känner man direkt!
Loud & proudWe are the loud minority
OväntatHär kommer dagens veklingar! ❤
@TerryTee
@fsdfsdf
@marconimotet
@McNulty
@livinl0ud
@Andy7750
@Leben
Gärna en procentuell kalkyl slaps/dag top 5 slaps som påverkar sig som User känslomässigtVill ni ha alla Batslaps så här långt?
Hallå bröder. Är det vår i luften eller är det bara jag?
Såklart!Hej hej! Får man vara med och leka här?
Det ser vi fram emot! Skriver in dig så länge.Härlig tråd, hade nog klarat att köra månaden ut, men så sjuuuuuuukt boring.
Kommer ta fram samtliga klockor imorgon, ta på dem, smeka dem och sen sätta på dem alla på samtliga utav mina utstickande lemmar