• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella #OWGFAIL tråden [Tillbaka i Mars 2022]

@Margarinkungen somnade ju innan uppesittarkvällen tyvärr, men innan dess hade han lite strul med att få appen att funka.
Fick faktiskt en filmsnutt på det 😍
SnappyEmotionalBeauceron-max-1mb.gif

@Jakob Häll hur går det med Mission Musse destruction? 😃

Imorgon kommer jag att ta farväl av Musse. Jag vet att han var en god vän och kamrat till många, därför kommer jag att lägga ut en video.. Det kommer vara tårar, tragedi men ändå en strimma av hopp.

Hahah vem fan försöker ja lura?!?! De kommer att bli så jäkla bra!! Musse ska få gå över till andra sidan och jag kommer aldrig att ha varit lyckligare! Håll koll imorn @DIR för då slår din önskan in
Håll er uppdaterade imorgon kväll! :D

Party.gif

Imorgon kommer jag att ta farväl av Musse. Jag vet att han var en god vän och kamrat till många, därför kommer jag att lägga ut en video.. Det kommer vara tårar, tragedi men ändå en strimma av hopp.

Hahah vem fan försöker ja lura?!?! De kommer att bli så jäkla bra!! Musse ska få gå över till andra sidan och jag kommer aldrig att ha varit lyckligare! Håll koll imorn @DIR för då slår din önskan in

Party.gif
Då kan vi lätt misstänka att videon hamnar i den här tråden alltså? :D

Party.gif
Hejdå Musse!

nuclear-bomb-explosion-gif-2.gif

Men äre någon förutom @Compiss som fortsätter med galenskapen? Kanske @Staben fick mersmak och blitt riktig OWG me hypnos-uret? :D
Jag blev ju lite OWG-skadad där, så jag bytte klocka 1/4 men sen satt den på i tre dygn, trots att jag hade två andra som också kommit in under mars. Den sista provade jag först idag. Sakta men säkert tillbaka till frenetiskt bytande igen :)

Jag blev ju lite OWG-skadad där, så jag bytte klocka 1/4 men sen satt den på i tre dygn, trots att jag hade två andra som också kommit in under mars. Den sista provade jag först idag. Sakta men säkert tillbaka till frenetiskt bytande igen :)
Bra, man ska inte go cold turkey efter OWG MARCH!

Tillbaka
Topp