Förstör inte den här tråden också nu med alla dina giffar i all oändlighet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstör inte den här tråden också nu med alla dina giffar i all oändlighet
Har jag missat något?
Ja, eftersnackstråden!Har jag missat något?
Ja, eftersnackstråden!
Det sjuka är att jag träffade @burner häromdagen och hans G-Shock såg väldigt mycket ut som en Rolex Explorer 2.
Plast kommer och går men stål det består.
Det va ju några dagar sedan när jag va ung och dum. Nu har jag blivit äldre och känner inte längre samma behov att söka bekräftelse hos andra.Det sjuka är att jag träffade @burner häromdagen och hans G-Shock såg väldigt mycket ut som en Rolex Explorer 2.
Det går över. Snart är det 40-årskris och då är det Rolex som gäller igen. Se på mig!Det va ju några dagar sedan när jag va ung och dum. Nu har jag blivit äldre och känner inte längre samma behov att söka bekräftelse hos andra.
Du hugger väl på allt som är äldre än dig själv just nu? Vad gör man inte för att få känna sig ungDet går över. Snart är det 40-årskris och då är det Rolex som gäller igen. Se på mig!
Hinner vi få upp eftersnacket i 500 sidor?!
Jag har försökt tajma bakgrundsbelysningen för att fota den i snart två månader utan att lyckas. Den lyser exakt lika länge som kameran behöver för att fokusera så bilden knäpps är den 9 fall av 10 släkt eller grymt ofokuserad.Tända upp?? Vilken jävla kass ursäkt. Du har väl en grym lumeknapp på den där?!? T.o.m min lågpris G lyser ju upp helt suveränt.
tydligen för bra för kärringen mumlade här bredvid och undrar -”Vad fan jag håller på med”
Hon begriper ju ingenting... Jag tänker inte ens försöka förklara heller.
edit: bilden ffs
Du hugger väl på allt som är äldre än dig själv just nu? Vad gör man inte för att få känna sig ung
Vi har ju fram till mars 2022 på oss.Hinner vi få upp eftersnacket i 500 sidor?!
Med det här tempot är vi nog på 500 innan jag går och lägger migVi har ju fram till mars 2022 på oss.
Det sjuka är att jag träffade @burner häromdagen och hans G-Shock såg väldigt mycket ut som en Rolex Explorer 2.
Ja.Jag har inte bytt från Rangemannen än, betyder det att det är något fel på mig?
orkar inte tända upp och fota så det får bli en bild från tidigare idag.
Jag antar att det är här man hamnar när man "drar åt helvete" som vi kollektivt blev uppmanade att göra... Puss!Tror ni tråden stängdes för att Submarinertråden bara har 488 sidor? På 8,5 år... Did I say that out loud?
Nordkorea hälsar - de vill ha sitt sätt att sköta saker tillbaka!WTF?!
Den snabbast växande tråden i KS-historia låses. Måste vara avundsjuka som låste den.
Vi övergår till våra diskussioner här...
...om vi inte startar ”uppsnacks-tråden lite tidigare än planerat”...?
Det har varit en tuff tid efter owg..@Staben har du hämtat dig?
Ta ut din frustration i närmsta mataffär samtidigt som du inser hur awesome denna tråd ärDet har varit en tuff tid efter owg..
Långa samtal med psykologer, gråtande i duschen. Ja man har helt enkelt gett upp. Jag är vilse i världen nu..
OWGM var ”kul” men det är över nu...
Klart jag är. Hallå, så lätt blir ni inte av med mig. Sitter ju på bla KS och letar efter min nya OWGF klocka inför nästa år