Två nya snedsteg idag, blir säkert fler!
i helgen ElStaffo i helgen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Två nya snedsteg idag, blir säkert fler!
I helgen gäller det att vara snabb i nävarna!
i helgen ElStaffo i helgen...
Träffar på både hit- och dit-vägen. Svettigt!I helgen gäller det att vara snabb i nävarna!
Men samtidigt lite mysigt!Träffar på både hit- och dit-vägen. Svettigt!
Det är ju här jag ska tipsa om dagens avsnitt.Jag tittar in i Loosers-lounge i dagens avsnitt av Urbildningsradion.
https://eqotime.com/urbildningsradion/
Hej broder välkommen till friheten!Jag säger hej i tråden
Tråden kommer leva för alltid men endast 50% klarar sig.@Staafen snart halva månaden gått vad tror vi om denna tråds överlevnad 2021
Har ni inga tricks som fick er att faila som ni kan använda i den riktiga tråden för att få några till medlemmar med röd banner?
Låter som en absurdt god ide!@Chuck - Forslag: Skal vi poste en masse watch reviews videos I OWG-tråden, så de som er der til slutt gir opp - and get it over with?
Litt sånn her:
Og etterpå se OWGFAIL-members renne inn her.
MRG?? Nåt man kan äta?Låter som en absurdt god ide!
vi pinpointar Users med deras våta drömmar
@roosterman vill säkert se lite MRG och @Lord_tito88 vassa Seikos
Let's get ready to rumble.Låter som en absurdt god ide!
Du skulle testat en G-shock så kanske du hade vart kvar i den gröna tråden fortfarande?Let's get ready to rumble.
Låter som en absurdt god ide!