• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella #OWGFAIL tråden [Tillbaka i Mars 2022]

Chuck

Pandion
2-Faktor
D152AA65-846B-400B-A268-2AAD93B2395A.jpeg



I synnerhet när det gäller mindre misslyckanden kan det vara bättre att acceptera dem och gå vidare än att älta och överanalysera varför det blev som det blev. Att söka upp en familjemedlem eller en god vän och "prata ut" varje gång man råkar ut för en motgång riskerar att förvärra problemet.

Öppnar nu tråden för oss som misslyckades. Blotta era hjärtan! Låt denna tråd vara evig i sidan av alla våra framtida #OWGMARCH.

Jag ser mig omkring i rummet och ser starka wissar. Tillsammans ska vi ta oss ur denna prekära månad.
#OWGFAIL support

Rapportera in Brödrar och systrar ✊🏻
 
Senast ändrad:
Gött! Kör man fortfarande baskermarscher eller har man slutat med det?
I mitt kompani verkar det inte bli någon baskermarsch.
Tror det är pga att vi har så himla många olika befattningar som dessutom är olika långa osv. Alla är liksom inte skyttesoldater där vissa får ett vapensystem och andra ett annat. Utan det är stor fokus på den lite mer avancerade befattningsutbildningen. Många här har flera befattningar dessutom som tar upp mycket tid.

Så tyvärr blir det inget sådant för oss. Men vi är ute riktigt mycket i fält, typ varannan vecka - så det blir mycket skog iallafall ;)
 
I mitt kompani verkar det inte bli någon baskermarsch.
Tror det är pga att vi har så himla många olika befattningar som dessutom är olika långa osv. Alla är liksom inte skyttesoldater där vissa får ett vapensystem och andra ett annat. Utan det är stor fokus på den lite mer avancerade befattningsutbildningen. Många här har flera befattningar dessutom som tar upp mycket tid.

Så tyvärr blir det inget sådant för oss. Men vi är ute riktigt mycket i fält, typ varannan vecka - så det blir mycket skog iallafall ;)
Trist! Basker vill man ju ha. Alla maskerader är fixade för resten av livet sen ;)
 
Tillbaka
Topp