Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
krispig! är det AQ4100-57A?Jag hakar på medborgartemat för helgen
![]()
Snygg kombo med guld mot den svarta tavlanUppenbarligen inte evighetskalender på den här.
![]()
Snygg kombo med guld mot den svarta tavlan
Eftersom maj har 31 dagar och din klockas datum visar en dag bakåt i tiden, så skulle jag gissa att den skiftat datum vid fel tolvslag![]()
Jag antar att du säljer där du bor i första hand? Det är alltid riktigt fina klockor du postar, risken att vi inte får se fler fina kvartsare är väl närmast obefintlig då löftet var ”inte köpa fler”?Har under många år sagt att jag inte ska köpa mer kvarts.
Det har inte gått så bra.
Men i år har jag faktiskt minskat mitt innehav av kvartsare.
I början av året rök det lite 70-talare och för ett par veckor sen ett par Majestät HAQ.
Nu står den här på Grand Seikon på tur tillsammans med den svarta med guldvisare.
![]()
Jag antar att du säljer där du bor i första hand? Det är alltid riktigt fina klockor du postar, risken att vi inte får se fler fina kvartsare är väl närmast obefintlig då löftet var ”inte köpa fler”?![]()
Vad är det för ref på den?Har under många år sagt att jag inte ska köpa mer kvarts.
Det har inte gått så bra.
Men i år har jag faktiskt minskat mitt innehav av kvartsare.
I början av året rök det lite 70-talare och för ett par veckor sen ett par Majestät HAQ.
Nu står den här på Grand Seikon på tur tillsammans med den svarta med guldvisare.
![]()
GS med urverket 8j56 brukar heta sbgf-XXX, jag skulle gissa att denna är sbgf017Vad är det för ref på den?![]()
Vad är det för ref på den?![]()
Horologin är i detta fall falliskt överlägsen hortikulturen.Vårtgurkan (Goya) börjar ta sig på terrassen och jag känner mig lite överlägsen av uppenbar anledning.
![]()
Horologin är i detta fall falliskt överlägsen hortikulturen.