• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Quartztråden för kvarts-samtal

Snygg och lagom sportig. En mycket bra allroundare. Upp med lite bilder nu!
IMG_1171.jpeg

IMG_1170.jpeg

Det var ngt som klickade när jag gick förbi Montern, totalt spontanköp, skulle in o kika på Doxa när denna låg bredvid o fick lite discount, så flög köpdjävulen i mig
Smidigt med evighetskalender! Det är en funktion jag saknar, för jag missar alltid att ställa det j-a datumet varannan månad. Visste inte att glasringen var fasetterad förrän jag såg ditt foto. Riktigt fin som sagt. En normal människa skulle lätt kunna ha den klockan resten av livet och aldrig behöva något annat.

Smidigt med evighetskalender! Det är en funktion jag saknar, för jag missar alltid att ställa det j-a datumet varannan månad. Visste inte att glasringen var fasetterad förrän jag såg ditt foto. Riktigt fin som sagt. En normal människa skulle lätt kunna ha den klockan resten av livet och aldrig behöva något annat.
Eg är det ju en korkad hobby, enda ”strulet” var att det tog lite tid innan gps connect / inställning….

Nyinkommen Seiko Lord Quartz. Efter senaste köpet av en Type II fick jag mersmak för vintage Seiko quartz. Var osäker på boetten men den var mycket trevlig IRL. Bökigt med 17mm-luggar bara, men inväntar ett nytt band i skrivande stund!
IMG_1419.jpeg

Bilagor

• IMG_1422.jpeg
    IMG_1422.jpeg
    858.7 KB · Visningar: 2
Tillbaka
Topp