• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Quartztråden för kvarts-samtal

Förvånansvärt bra lume på ds action. Håller sig hyggligt läsbar ganska länge också.
IMG_0268.jpeg

Senast ändrad:
Småbarnsföräldern i mig har svårt att hålla med, men nu har jag en lysande anledning att svida om till en gammal f91-w under nattetid. Matchar ju terroraktiviteterna från avkomman på något fint sätt.
Mitt minne från den tiden var att det sällan var helt mörkt. Ungarna ville ju ha lite nattljus och när man gick upp själv ville man se lite också. Näe jag har visserligen några klockor med bra lume men det är ytterst sällan jag behöver det. Däremot tycker jag det är viktigt med bra kontrast/läsbarhet vid skymningsljus eller liknande.

Ny tunn dressig medborgare på 36.6 mm med eco drive one verk.
Hade det inte varit för att priset plockade bort mig ur målgruppen så... 🥹
1000005511.jpg

Edit: Hmmm... 🤔 har yen störtdykt gentemot kronan? den var ju faktiskt överkomlig iaf utan tull och moms 😆

363 000.00 JPY = 22 112.57 SEK

Edit2: Hoppla, kronan krossar tydligen. Kanske dax att beställa något kul då 😅
1000005513.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp