peder_sweden
Basic
Fick idag fint sällskap på en tur till återvinningscentralen. (Den med skarpa ögon ser vad jag lyssnar på också )
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken bra jävla bild, så många bra grejer samladeFick idag fint sällskap på en tur till återvinningscentralen. (Den med skarpa ögon ser vad jag lyssnar på också )
Grymt intressant. Tack för delningen!https://eqotime.com/service-av-rolex-sea-dweller-16600-steg-for-steg-del-1/
Vad som händer med en 16600 när man lämnar den på service, del 1.
Tack! Visst är det härligt med nyservad klocka?Grymt intressant. Tack för delningen!
Min 16600 är nyligen hemkommen från samma SPA behandling från samma ställe:
Ja det är grymt!Tack! Visst är det härligt med nyservad klocka?
Då kanske det var din jag såg på bänken bredvid min?
https://eqotime.com/service-av-rolex-sea-dweller-16600-steg-for-steg-del-1/
Vad som händer med en 16600 när man lämnar den på service, del 1.
Här kommer denTack för info och att du delar Ser fram emot del 2..
Bara jag som reagerade över bandslipen. Hade aldrig gissat att en sådan användes. har nog alltid tänkt på polertrissor o medel.
Jag valde (såklart) bort polering så det var inte min...Tack! Visst är det härligt med nyservad klocka?
Då kanske det var din jag såg på bänken bredvid min?
Du är inte ensamBara jag som reagerade över bandslipen. Hade aldrig gissat att en sådan användes. har nog alltid tänkt på polertrissor o medel.
Inte ”ganska”...Ganska så perfekt.
Retsticka där och på en Söndag också Så grymt mannen..Ingen svamp i skogen idag
Fel tråd!?!
Fel tråd!?!
Vi låter honom dyka med den så ser vi resultatet
Nej, inget ”?”Fel tråd!?!
Det skulle vara kul att se den på Isofrane! Skickar med några bilder för att visa bandet. Sorry för fel klocka, men jag har tyvärr ingen 126660Vad finns det för alternativ om man ska köpa gummiband till 126660 förutom Everest och RubberB?