Grattis Bra kombo med bandet
Ja det gifte sig bra faktiskt . Har ju haft pjäsen ett tag men fortfarande lika nöjd .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis Bra kombo med bandet
Sicken fet bezel patinaIdag åkte den här gamla godingen på
Fn glömde snusbilden..
Grym patinaIdag åkte den här gamla godingen på
Prisvärda,absolut.. grattisDenna är bra, tredje gången jag äger samma modell
Har haft en blå Monaco 38mm och gillade den skarpt med viklås. Mycket skön att bära och enda nackdelen jag kommer på är wr är 50m har jag för migSugen på en Tag Heuer Monaco, någon som har lite för och nackdelar med klockan?
Tycker de verkar väldigt häftiga och unika. Är storleken något man tänker på eller stör sig på?Har haft en blå Monaco 38mm och gillade den skarpt med viklås. Mycket skön att bära och enda nackdelen jag kommer på är wr är 50m har jag för mig
De tyckte inte jag iallafall,satt klockrentTycker de verkar väldigt häftiga och unika. Är storleken något man tänker på eller stör sig på?
Det är ju skönt, gillar verkligen klockan har aldrig haft en sådan klocka med den designenDe tyckte inte jag iallafall,satt klockrent
Förstår inte varför den är kvar, speciellt för 17500. Rena kapet.
Känner samma,men har 2 på ks som e sugna och 2 på blocket. Sänkte priset till 17,5k nyss som får se vad som händerFörstår inte varför den är kvar, speciellt för 17500. Rena kapet.
Monaco är trevlig. Den bärs lite stort men inte överdrivet. Funkar inte under alla skjortor. Inte att rekommendera som OWG, dock perfekt i en mindre samling.Det är ju skönt, gillar verkligen klockan har aldrig haft en sådan klocka med den designen
Den är riktigt snygg men dom likt andra klockmärken stuckit iväg i pris sista årenMonaco är trevlig. Den bärs lite stort men inte överdrivet. Funkar inte under alla skjortor. Inte att rekommendera som OWG, dock perfekt i en mindre samling.
Födel:
Snygg
Hög läsbarhet
Ovanlig
Beg.köp håller prisnivån bra.
Nackdel:
Passar inte alla tillfällen
Kvadratiska klockor upplevs som stora
Om du köper nytt, räkna med ett sämre andrahandsvärde. Se till att få bra rabatt när du köper.
Här är en bild på min (the 40th Anniversary Monaco) som är lite annorlunda än den som säljs nu. Bra info kolla här:
Vintage TAG Heuer Monaco Collection | TAG Heuer ®
Learn more about Vintage TAG Heuer Monaco series, from the original 1997 Reedition to the latest 2020 Monaco Heuer 02. Watchmaking heritage and timeless designs.www.tagheuer.com
De känns rätt dyra nya men finns bra pris på de begagnatDen är riktigt snygg men dom likt andra klockmärken stuckit iväg i pris sista åren
Bättre o köpa en Monza cr2111 för typ halva prisetDe känns rätt dyra nya men finns bra pris på de begagnat
He he, så blir det då….Vinner Sverige ikväll så blir de en PB på min Monza
Haha..ja vi får se.. håller tummarna på att dom vinner. Klockan landar på knappa 17k isfHe he, så blir det då….
Förstår inte hur den inte kan gå iväg, riktigt fin, unik och schysst pris. Hade jag inte riskerat separation vid köp hade jag klippt den direkt.Haha..ja vi får se.. håller tummarna på att dom vinner. Klockan landar på knappa 17k isf
Skulle säga de e värt riskenFörstår inte hur den inte kan gå iväg, riktigt fin, unik och schysst pris. Hade jag inte riskerat separation vid köp hade jag klippt den direkt.
Haha ja kanske..Skulle säga de e värt risken
Blir nog en liten pb iaf.. tröst bump för andraHaha ja kanske..