Jag har den nya , bättre, 43mm, WBP201B.BA0632.Någon som sitter på en WAY201B (Blåa Aquaracern ceramic blå) som den funderat över att sälja?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har den nya , bättre, 43mm, WBP201B.BA0632.Någon som sitter på en WAY201B (Blåa Aquaracern ceramic blå) som den funderat över att sälja?![]()
Är den inte såld?Jag har den nya , bättre, 43mm, WBP201B.BA0632.
Icke sa Nicke, strulbud, konstiga förslag etc, så drog tillbaks den, pallade ej, kanske skulle satt annan status iofsÄr den inte såld?
Ok va lite nyfiken på denIcke sa Nicke, strulbud, konstiga förslag etc, så drog tillbaks den, pallade ej, kanske skulle satt annan status iofs![]()
Jag har den nya , bättre, 43mm, WBP201B.BA0632.
Den finns kvarOk va lite nyfiken på den![]()
19 är ju bra, cert från Krons o allt? Tror du skulle ha tjänat på att dra ner på kontrasten i bildredigeringen men för 19 borde den gått ändå.. Jag är sugen, men orkar inte dra i en försäljning för att finansiera köp just nu.. Lycka tillFolk e fn korkade, bra pris o allt, tror denna stannar, bara massa strulbytesförslag
![]()
22 …..Framgår inte riktigt om denna är tjockare än övriga aquaracer 300, men fin är den!
![]()
Förresten, vad är det för bandbredd på aq300? @Watchie , vet du?
Exakt + 3 spd på denna, day on day, går kalasPrecisionen hos Caliber 5 verket har verkligen överträffat förväntningarna! 4 mätningar gjorda med Toolwatch senaste veckan vilket har resulterat i -1, 0, -1, 0! Vilket är bättre resultat än jag någonsin fått hos mina tidigare Seamasters & PO bl.a.
![]()
Har du kvar denna?Hej!
Jag har precis beställt en sådan här som bör levereras inom ett par veckor från ADn. Någon här inne som har reflekterat över den och har några intressanta åsikter eller funderingar?
![]()
Mucho snygg, svårt med Tag priser, så nichat, och folk här i Svedala tar knappt emot Tag gratisDenna har varit på auktion flera gånger utan att bli såld. Nu har den fått ett bud. Vad tycker tråden. Värd över 100 000 sek? Ute i Europa kanske den skulle kunna sälja för mer. Sverige bevisligen svårare.
Är själv ambivalent. Tyckte den var dyr när den kom. Men billig nu. Priserna har skjutits till stratosfäriska höjder de senaste 5-7åren.
![]()
Tag Heuer, Klockor - Varunummer 1 859 726
HEUER, Carrera, "Tachy", "Success - Ronnie Peterson from Jack.W.Heuer", "Sweden Only", Cal 11, Serie nr. RQM4537, Ref nr. CBH2210.BA0674, Boett nr. CBH2210, kronograf, herrur, 38 mm, stål, automatisk, safirglas, datum, gravyr, originallänk, viklås, Ref nr. BA0674, cert (digitalt), november 2017...www.kaplans.se
Verkligen, var nära att lägga ett bud, satt med fingret över knappen, men lät bli. 100 000 är mycket pengar. Hoppas den dyker upp här så att det inte skeppas utomlands enbart.Mucho snygg, svårt med Tag priser, så nichat, och folk här i Svedala tar knappt emot Tag gratis![]()
Har för mig en var till salu här på ks för ngt år sen för typ 80, men kan finnas fel, hittade ej heller när jag sökteVerkligen, var nära att lägga ett bud, satt med fingret över knappen, men lät bli. 100 000 är mycket pengar. Hoppas den dyker upp här så att det inte skeppas utomlands enbart.
Den är hur ball som helst och ett under att den inte skenar totalt prismässigt eller sålts tidigare. Det jag gillar med den är att det är på riktigt en limiterad klocka, inte bara "vi har gjort en annan tavla och därför är den limiterad"Denna har varit på auktion flera gånger utan att bli såld. Nu har den fått ett bud. Vad tycker tråden. Värd över 100 000 sek? Ute i Europa kanske den skulle kunna sälja för mer. Sverige bevisligen svårare.
Är själv ambivalent. Tyckte den var dyr när den kom. Men billig nu. Priserna har skjutits till stratosfäriska höjder de senaste 5-7åren.
![]()
Tag Heuer, Klockor - Varunummer 1 859 726
HEUER, Carrera, "Tachy", "Success - Ronnie Peterson from Jack.W.Heuer", "Sweden Only", Cal 11, Serie nr. RQM4537, Ref nr. CBH2210.BA0674, Boett nr. CBH2210, kronograf, herrur, 38 mm, stål, automatisk, safirglas, datum, gravyr, originallänk, viklås, Ref nr. BA0674, cert (digitalt), november 2017...www.kaplans.se
Den är fin, ”robust sportig” med smygande vintage feeling.Allmänt utråkad, kör ett sista dinkbyte till alarmracern…trevlig kväll tageistas…
![]()
Tack, yes, det var träffande , på många Tags, robust sportigDen är fin, ”robust sportig” med smygande vintage feeling.
Hänger på med 80 tals Nos kvartsare, en del, många ? Gillar ej formspråket på 80,90’s Tags, jag tycker tvärsom, kultRacing Söndag!
![]()
Hänger på med 80 tals Nos kvartsare, en del, många ? Gillar ej formspråket på 80,90’s Tags, jag tycker tvärsom, kult
![]()
För övrigt, de 2 Nos kvartsare som jag handla, vridning o alignement - helt perfekt och sekundvisaren träffar index nästan som ett 9f GS verk, ska va så ? El stolpe in, vet ej, men känns ok …
![]()