• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella TAG Heuer tråden

Vet inte om man får posta förfrågan såhär, men har en kollega som är ute efter en Aquaracer Chronograph.
Ingen som ev. tänkt sälja en i närtid här?

Väcker liv i tråden o skickar en hälsning till @LennyK
AE424098-4EF1-4AEF-AEB6-721A653D8D7C.jpeg

Folk e fn korkade, bra pris o allt, tror denna stannar, bara massa strulbytesförslag
B7A55957-2212-4D7C-B2E1-E0E7DE3EF3EA.jpeg
19 är ju bra, cert från Krons o allt? Tror du skulle ha tjänat på att dra ner på kontrasten i bildredigeringen men för 19 borde den gått ändå.. Jag är sugen, men orkar inte dra i en försäljning för att finansiera köp just nu.. Lycka till 👍

För övrigt är nya aquaracer gmt:n bra fin den med

Denna har varit på auktion flera gånger utan att bli såld. Nu har den fått ett bud. Vad tycker tråden. Värd över 100 000 sek? Ute i Europa kanske den skulle kunna sälja för mer. Sverige bevisligen svårare.

Är själv ambivalent. Tyckte den var dyr när den kom. Men billig nu. Priserna har skjutits till stratosfäriska höjder de senaste 5-7åren.

Denna har varit på auktion flera gånger utan att bli såld. Nu har den fått ett bud. Vad tycker tråden. Värd över 100 000 sek? Ute i Europa kanske den skulle kunna sälja för mer. Sverige bevisligen svårare.

Är själv ambivalent. Tyckte den var dyr när den kom. Men billig nu. Priserna har skjutits till stratosfäriska höjder de senaste 5-7åren.

Mucho snygg, svårt med Tag priser, så nichat, och folk här i Svedala tar knappt emot Tag gratis 🤔

Den är hur ball som helst och ett under att den inte skenar totalt prismässigt eller sålts tidigare. Det jag gillar med den är att det är på riktigt en limiterad klocka, inte bara "vi har gjort en annan tavla och därför är den limiterad"
Denna auktionen var det otroligt många återrop så marknaden kanske har lugnat sig för stunden...

Hänger på med 80 tals Nos kvartsare, en del, många ? Gillar ej formspråket på 80,90’s Tags, jag tycker tvärsom, kult 😎
960268F0-B979-401A-A11E-4EF4CA730C3E.jpeg

För övrigt, de 2 Nos kvartsare som jag handla, vridning o alignement - helt perfekt och sekundvisaren träffar index nästan som ett 9f GS verk, ska va så ? El stolpe in, vet ej, men känns ok …😊
1128CF25-3714-4F15-B60A-75FE2D5DA31B.jpeg

Ja, bästa köpet just nu enligt mig. Pris i botten, kvalitativa, ur-coola
51BFCA95-A55B-41B9-9F2C-95F1062FB605.jpeg

Tillbaka
Topp