Peter75
Basic
Aha tackOm du menar mellan luggar så 20 mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aha tackOm du menar mellan luggar så 20 mm
Jag får inte ihop detdär..Mitt försöka TAG-köp gjort: Formula 1! Gillar den men inte ens vågat ta av plasten än ifall man ska sälja den direkt
Den som ligger på blocket?Mitt försöka TAG-köp gjort: Formula 1! Gillar den men inte ens vågat ta av plasten än ifall man ska sälja den direkt
Jo det är lite extra kul med en ovanlig modell. Ska fixa lite bättre bilder när jag får tid.Kul att se en sådan, intressant och ovanlig modell
Bra där! Då ska jag länka dina bilder till Robert som skriver http://tagheuerenthusiast.blogspot.com/?m=1Jo det är lite extra kul med en ovanlig modell. Ska fixa lite bättre bilder när jag får tid.
Haha precis!Den som ligger på blocket?
Så mycket kan du väl inte gilla den om du släpper den direkt utan att ens ha testat känslan av den utan plast?Mitt försöka TAG-köp gjort: Formula 1! Gillar den men inte ens vågat ta av plasten än ifall man ska sälja den direkt
Hur mycket kan denna vara värd? Fullset i fint skick, med utgången garanti och utan gummi som gått sönder?
https://www.uret.se/tag-heuer-formu...Ab76acM7CGC5OhA4jlygf7wdUErjxQ1waAmX2EALw_wcB
Hur mycket kan denna vara värd? Fullset i fint skick, med utgången garanti och utan gummi som gått sönder?
https://www.uret.se/tag-heuer-formu...Ab76acM7CGC5OhA4jlygf7wdUErjxQ1waAmX2EALw_wcB
Ta en koll på Chrono 24 först. Rejäla rabatter på Tag jämfört Svenska priser. Jag köpte en sprillans Carrera med giltig garanti (har kollat) för 16500. Kunde möjligen fått den för 22 i Sverige.Är det någon som har beställt från tag heuar hemsida ? Hur levereras klockorna och med vilket företag?
Okej tack! Men hur är det med skatter mm.. på chrono24 ?Ta en koll på Chrono 24 först. Rejäla rabatter på Tag jämfört Svenska priser. Jag köpte en sprillans Carrera med giltig garanti (har kollat) för 16500. Kunde möjligen fått den för 22 i Sverige.
Tack så mycket för hjälpen! Var till stor hjälpDet viktiga som sagt är nog att du är noga i efterforskningar o även frågar runt lite/söker här på referenser samt är beredd på att det ändå är något riskablare än att knalla in till en bra AD här i Sverige. Så ta ett genomtänkt beslut och värdera risk/bekvämlighet gentemot besparing.
Snyggt! Spontan-öl-köpen är dom bästa. Sneglat lite på den modellen jag också!Efter ett år med min första vettiga klocka, en speedmaster så har jag börjat sukta efter något mer.
Igår va det dags för den årliga julklappshandlingen med gubbarna, då måste man ju titta lite i affärerna mellan ölen.
Man ska inte gå in i en klockaffär efter några öl, när dessutom ägarn av affären bjuder på lite mer dricka så går det som det går
Men nu är jag med i Tag Heuer familjen med min Formula1 Gulf. Helnöjd.
Vill tacka Jälmers ur för en fantastisk service
Väldigt snygg, funderat lite på en sådan. Är det 43 eller 41mm?Inte så tokig den här
Den är 41mmVäldigt snygg, funderat lite på en sådan. Är det 43 eller 41mm?
Verkligen inte. Riktigt fin!Inte så tokig den här