Ser bra ut!Kände mig tvungen att komplettera min 43mm blåa Aquaracer med en lillebror, men är den för liten? Kommer säkert sitta fint till skjorta, eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser bra ut!Kände mig tvungen att komplettera min 43mm blåa Aquaracer med en lillebror, men är den för liten? Kommer säkert sitta fint till skjorta, eller?
riktigt snygg tavla.Bjussar på en jag med
Ja den där är riktigt mysig! Saknar min.Bjussar på en jag med
riktigt snygg tavla.
Ja den är riktigt trevlig!Ja den där är riktigt mysig! Saknar min.
Jamen Visst vettu! Den storleken ser ju ut att passsa Perrrfekt!var rädd att 40,5mm skulle vara för litet när jag är van vid 43 på andra Aquaracern, men till skjorta är den här perfekt.
Passar perfekt! Mindre klockor är påväg tillbaka säger de kunniga och jag tycker det är en rätt trevlig utveckling, det ser helt enkelt bättre ut på de flestas handleder. (Säger jag med 43mm Autavia Heritage... )var rädd att 40,5mm skulle vara för litet när jag är van vid 43 på andra Aquaracern, men till skjorta är den här perfekt.
var rädd att 40,5mm skulle vara för litet när jag är van vid 43 på andra Aquaracern, men till skjorta är den här perfekt.
Det ligger en på annons härJäklar vad schysst den är. Blir riktigt sugen på en likadan.
Det ligger en på annons här
Såg fel va en wap2010Ser du något jag inte ser
Hittar ingen WAY2112 till salu.
Jäklar vad schysst den är. Blir riktigt sugen på en likadan.
Köpte den lite på chans som komplement till min blå 43mm, är riktigt nöjd nu när jag vant mig vid storleken.
Den lanserades för bara någon vecka sedan så den har flugit under radarn här på KS! Detta handlar om en Carrera som nu firar 55 år som har designats av Horoshi "Fragment" Fujiwara, en ikon inom japanskt street ware-mode (har jag läst mig till, detta är så långt utanför mitt intresseområde du kan komma ). Det rör sig iallafall om 39mm Carrera boett som har fått det nya inhouse verket Heuer02 vilket gör det till den första klockan i denna storleken som har det nya verkat. Klockan är imitiread till 500 exemplar och säljs enbart via TH's egna boutique:er eller via hemsidan till det facila priset av ca SEK76'.Mums mums...
Heuer Carrera Fragment. Någon som vet något om denna?
Bild från Google.
Den lanserades för bara någon vecka sedan så den har flugit under radarn här på KS! Detta handlar om en Carrera som nu firar 55 år som har designats av Horoshi "Fragment" Fujiwara, en ikon inom japanskt street ware-mode (har jag läst mig till, detta är så långt utanför mitt intresseområde du kan komma ). Det rör sig iallafall om 39mm Carrera boett som har fått det nya inhouse verket Heuer02 vilket gör det till den första klockan i denna storleken som har det nya verkat. Klockan är imitiread till 500 exemplar och säljs enbart via TH's egna boutique:er eller via hemsidan till det facila priset av ca SEK76'.
Angående om klockan är värd det priset eller inte är väl en personlig fråga, så jag kan inte säga något mer än min egen åsikt i frågan. Personligen hade jag hellre köpt en klassisk "Telemeter" Carerra, även om denna absolut var rätt snygg. Dessutom är det nya inhouse verket väldigt bra i min mening och det är kul att de har lyckats stoppa in det i en så pass liten boett som 39mm. Första klockan med detta urverket var deras Autavia som mäter 42mm, en klocka som jag för övrigt har burit varje dag i mer än ett år.Jag gillar den skarpt måste jag erkänna. Dock är jag på tok för lite insatt i Tag Heuer världen.
Vad skulle ni säga 76K, värt?
Jag gick igenom flippade klockor och hittade den här gobiten som jag kan sakna.
Fan blev sugen på en Carrera nu. De där är fina!
Körde Hirsch på min dock 43mmTips på gummiarband till aquaracer cal5 41mm skulle uppskattas
Kul att se en sådan, intressant och ovanlig modellMin Tag Heuer Pilot. Aldrig sett någon som haft denna så lite kul.
41mm?Vad är det för mått på aqua cal 5 41mm någon som vet
Om du menar mellan luggar så 20 mmVad är det för mått på aqua cal 5 41mm någon som vet