Det stämmer,men min stannade helt och gick aldrig igång igen,fick nytt urverk på garanti,vad som hänt fick jag inget svar på.Jag kan minnas fel nu men vill minnas att @Nicke75 hade en Calibre 5 som stannade? Eller har jag läst i syne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det stämmer,men min stannade helt och gick aldrig igång igen,fick nytt urverk på garanti,vad som hänt fick jag inget svar på.Jag kan minnas fel nu men vill minnas att @Nicke75 hade en Calibre 5 som stannade? Eller har jag läst i syne?
Sälj och titta inte tillbaka det är bara en pryl.Kanske @Zingo77 kan ge dig nå tips jag är helt för att sälja o testa annat om man inte kan få loss kapital
Haft denna några år, börjar fundera på att sälja den till förmån för annat. Svårt beslut...
Cay2110Snyggt var det med stålbezel! Vad är det för ref?
GrymMonaco CW2113
Bra jobbat, riktigt snyggt .
Mycket bra!
Tackar!Bra jobbat, riktigt snyggt .
Tackar!Mycket bra!
Nytt dykargummi för dagen ifrån Cheapestnatostraps.com.
Mjukt och mycket följsamt från start och ej någon damm-magnet. Helnöjd själv
Vad tycker ni Taggare, flyger det eller störtar det?
Har provat ett par olika straps i blått men fick känslan av att det blev lite för mycket av det goda om man säger så. Förmodligen en vanesak .För mig störtar det eftersom att det är svart. Byt mot ett blått så är du hemma!
Det går inte bra med en Svart 39mm Carrera?. Eventuellt måste den lämna plats för en GS....dum som man ärIngen som tröttnat på sin Aquaracer?
Ok, tack så mycket för snabbt svar.
Jag meddelar honom detta, så får han åka in till nymans eller klockmaster för att få den undersökt.
Han lämnade in den igår till klockmaster, dem skulle lämna kostnadsförslag idag .. gissar på att det är samma problem som du hade.Hade också problem med min. Fick lämna in den på nymans som fixade det utan konstigheter. Automathjul + ny fjäder så var det fixat, tog någon vecka!
Hoppas det ordnar sig! Bör inte vara några konstigheter, trist att det hände nu, är väl 2års garanti annars?Han lämnade in den igår till klockmaster, dem skulle lämna kostnadsförslag idag .. gissar på att det är samma problem som du hade.
Aaa.Hoppas det ordnar sig! Bör inte vara några konstigheter, trist att det hände nu, är väl 2års garanti annars?
Det var kronan som var skadad ... 3400kr ville dem har iallafall.Hoppas det ordnar sig! Bör inte vara några konstigheter, trist att det hände nu, är väl 2års garanti annars?
Sitter ju som ett smäckAndra Taggen i rad. Aquaracern är förbaskat trevlig om jag får säga det själv. Nu den lite grövre chronon. Mycket nöjd
Absolut. Mycket nöjd . Väntar på bilder av din nykomling.Sitter ju som ett smäck
Den är inte så tokig den där . Sommarklocka deluxe som funkar året runt.Blir en perfekt sommar flört det här
Härligt! Verkligen, sugen på detta från royal strap. Bra likt originaletDen är inte så tokig den där . Sommarklocka deluxe som funkar året runt.
Kontrar med några lördagsbilder på chronon.
Trycktestad idag och klar för sommaren .
Skulle passa perfekt .Härligt! Verkligen, sugen på detta från royal strap. Bra likt originalet