Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin tavlaI'm back!
Den bästa aquarasern i mitt tyckeFin tavla
Håller med, den där är helt perfekt!Den bästa aquarasern i mitt tycke
Tog slut innan den kom ut på nätet,Monaco 80's, limiterad till 169 ex.
Ref. AW211W.FC6467
RRP 6550 USD
Gillar den som fan, betydligt tuffare än 70-talsversionen. Hade dock föredragit om tavlan saknat sunburst..
Tog slut innan den kom ut på nätet,
Nästintill omöjligt att kunna köpa om du inte har Riktigt bra kontakter.
Tycker den är grym skulle gärna ha enVat att dom flesta avskyr denna länken, men jäklar va den sitter skönt.
ller med finns ju en på 40,5 mm bättre
Älskar verkligen min Aquaracer men nu efter att ha sprungit runt med klockor med en storlek på 34-38mm så känns Tag:ens 43mm enorma!
Tycker jag helt klart du ska göra vilken modell kollar du på?Carreran har blivit lite av en favorit!
T.o.m. så att jag funderar på att släppa min Breitling i fördel för en Aquaracer
Tänker mig en Keramisk 41aTycker jag helt klart du ska göra vilken modell kollar du på?
Riktigt fina kör hårt!Tänker mig en Keramisk 41a
Klart du ska ha en keramisk 41a!Tänker mig en Keramisk 41a
Ja, vad fan..Klart du ska ha en keramisk 41a!
Det är samma kvalité men eftersom det skiljer så lite prismässigt så tycker jag absolut man kan köpa en automatNågon här med en Aquaracer quartz? Är det samma byggkvalitet på de automatiska uren och kvartsmodellerna eller är det mer än bara urverken som skiljer?
Det är samma kvalité men eftersom det skiljer så lite prismässigt så tycker jag absolut man kan köpa en automat
Absolut, men i det här fallet vill jag dock ha kvarts. Tycker kvarts passar bättre på sportklockor
Kul att de inte har sparat in på kvaliteten på kvartsklockorna i alla fall.