Redan gjort, missade att nämna detta. Hyvlat ned till, 37200.
Prova med 36. 10% ner ska inte vara allt för svårt, tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Redan gjort, missade att nämna detta. Hyvlat ned till, 37200.
Alright, tack för tips.Prova med 36. 10% ner ska inte vara allt för svårt, tycker jag.
Hej tråden och KS,
Jag hjälper en bekant att införskaffa en 39 mm Carrera date, WBN2110.BA0639. Just nu förs samtal rörande att köpa från AD alternativt på uret.se. Listpriset är runt 40 k hos AD och 32 k på uret. Kan man summera skillnaden mellan de båda alternativen med säkerheten rörande produkten och förutsättningar vid eventuella garantiärenden? Exempelvis att kortet blir stämplat vilket är en förutsättning för garantiärenden direkt hos TH(?). Utöver det är det ju givetvis mycket trevligare att köpa klockan direkt i butik.
I vilket fall som helst mottas gärna andra inspel och kloka tankar, tack på förhand.
De släppte ett antal av dessa ca 2017.Intressant objekt på Kaplans Klockkvalité 17 maj:
Carrera, "Success - Ronnie Peterson from Jack.W.Heuer", "Sweden Only"
![]()
Tag Heuer, Klockor - Varunummer 2 031 101
HEUER, Carrera, "Tachy", "Success - Ronnie Peterson from Jack.W.Heuer", "Sweden Only", Cal 11 (SW300-1), Serie nr. RQM4548, Ref nr. CBH2210.BA0674, Boett nr. CBH2210, kronograf, herrur, 38 mm, stål, automatisk, safirglas, datum, gravyr, originallänk, viklås, Ref nr. BA0674, ca 2017, box...www.kaplans.se
Jag skulle tagit bort länken och kört på ett svart racingläder.De släppte ett antal av dessa ca 2017.
Kostade runt 85 000:- då.
Riktigt trevlig, dock bygger länken ut lug to lugmåttet rätt mycket.
Superfin. Skulle dock ej betalat överdrivet mycket för den. TH har släppt många roliga carrera modeller senaste 10åren. Denna är en av de coolare men också minst lätt att bära pga av boettformen. Fick chansen att prova när den var ny. Både 39mm och 41mm sitter bättre på min arm.Intressant objekt på Kaplans Klockkvalité 17 maj:
Carrera, "Success - Ronnie Peterson from Jack.W.Heuer", "Sweden Only"
![]()
Tag Heuer, Klockor - Varunummer 2 031 101
HEUER, Carrera, "Tachy", "Success - Ronnie Peterson from Jack.W.Heuer", "Sweden Only", Cal 11 (SW300-1), Serie nr. RQM4548, Ref nr. CBH2210.BA0674, Boett nr. CBH2210, kronograf, herrur, 38 mm, stål, automatisk, safirglas, datum, gravyr, originallänk, viklås, Ref nr. BA0674, ca 2017, box...www.kaplans.se