• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Olaola

Sålt en Datejust till @Olaola
Snabb affär F2F med en trevlig prick och pålitlig kille som jag gärna gör fler affärer med.
Solklar GG i min bok!
 
Köpt en Datejust av @Olaola.

Affären gjordes upp hemma oss @Olaola och var mycket trevlig. En kopp kaffe och gott snack. Klockan enligt beskrivning. 100% GG, kanon att göra affärer med. Kan inte mer än att ge mina varmaste rekommendationer!
 
Köpt av Olaola. Klanderfritt hanterat och tydlig bra kommunikation. Köpte på distans. Kunde hämta ut på under 24h. 100 procent GG.
 
Mötte upp med @Olaola för att sälja en Rolex. Allt med affären har gått som på räls och jag kan verkligen rekommendera er att göra affärer med denna trevliga kille! 100% goodguy. Tack för affären!
 
Senast ändrad:
Sålt en dyrare klocka på distans till @Olaola . Bra komunikation och trevligt snack innan försäljning. Blixtsnabb swish.
En hedersknyffel!
 
Köpt en dyrare klocka på distans av @Olaola . Klockan som beskriven, skickades snabbt och väl packat. Trevlig och ärlig kommunikation rakt igenom. Skulle inte tveka att göra affär med Ola igen!
 
Återigen gjort affär med @Olaola denna gång sålt en klocka i en supertrevlig affär rakt igenom. Raka rör och trevlig dialog som avslutades med en f2f. Kommer säkerligen göra affär igen.
 
Sålt Rolex till Ola på distans. Allt gick bra och det blev en snabb och smidig affär. Trevlig kille som jag gärna gör fler affärer med.
 
Köpt 50k klockan från denna trävliga killen f2f idag och kan bara säga wow vilken bra kille. Rekommenderar varmt och 200% gg
 
Såld modern sport rolex till Olaola. Blir inte mer GG än så här! Tack för ett trevligt möte 😊👍
 
Tillbaka
Topp