• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oli

Case

Panerai
Köpt klocka som Oli förmedlade. Snabbt, smidigt och trevlig kommunikation. En bra snubbe i min bok.

Edit: Oli förmedlade en väns klocka i affären.
 

meko

Breitling
Köpte en Omega Speedmaster Pro av Oli. Inga som helst problem. Bra kommunikation och en snabb, pålitlig och smidig affär. Allt var 100 % som utlovat. Seriös kille.
Oli är en Goodguy och rekommenderas verkligen! :)
 

Smulan

Rolex
Har bytt klockor med Oli vilket fungerat perfekt. Jag tog dock min klocka i retur pga av ett för mig okänt fel. Bra kommunikation och klocka helt enligt beskrivning!
 

Gurkan

Cartier
Sålt en Breitling till @Oli . Smidig affär som genomfördes på ett bra och effektivt sätt. Gör gärna affär igen - Goodguy!
 

Sleepzou

Breitling
Seriös pålitlig och tålmodig säljare. Köpte en Tudor Pelagos av den här mannen som jag är riktigt nöjd med. 100% Goodguy!:)
 

Bagarebergstrom

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpt en Rolex av Oli, trevlig och bra kommunikation. Klockan överensstämde med beskrivningen och postades med raketfart. Schysst kille som jag gärna gör fler affärer med!
 

Ghost

Omega
Köpte ett band med viklås och en ny watchwinder av oli igår! Döh go kille! Han hjälpte mig byta bandet på plats " som jag själv är rockie på sånt" tog han ca 3 min! Haha! Kommer göra mer affärer med han alla gånger! King
 

Karlsson

Panerai
Oli är grym! Precis slutfört en smidig affär gällande ett breitlingspänne och god kommunikation flertalet gånger även innan dess!

Rekomenderas
 

Ulf L

Omega
Sålt ett par Breitling-band till Oli, smidig och snabb kommunikation, och pengar på kontot likaså.
100% Good Guy i min bok :)
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt och sålt till Oli två gånger, båda gånger super smidigt att ha göra med :)
IMG_2722.JPG
 

Zoltan

Breitling
Mycket trevlig bekantskap! Allt fungerade till 100% och lite till :)
Pålitlig säljare. Jag betalade med swish (större summa) innan leverans. Fick klockan dagen efter med REK.
 

frasse

Cartier
Köpte en klocka av oli. en fin gammal breitling navitimer i mitt tyckte bra mycket finare än vad som beskrevs i annonsen. helnöjd. snabb leverans och välförpackat.

Goodguy helt klart.
 
Topp