• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oli

Exilnorrlänning

Cartier
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en Rolex 114060 av Oli på distans. Swishade pengar och fick en mycket väl paketerad klocka med posten. 100% GG.
 

GRONK

Cartier
Köpt en klocka av Oli. Trevlig och go kille. Skickades väl paketerad. 100% Good guy. :D
 
Senast ändrad:

EpicS

Omega
Oli 100% service minded.
Jag förskottsbetalade för en sub och extra länk
Efter mycket strul och med mycket tålamod blev det affär. även fastän han haft ”högre” (olis påstående) höll han sin del i affären.
Inga konstigheter, snabba svar på sms och PM och allt som utlovat hölls förutom en extra länk jag blev lovad.

påmint Oli flertal gånger nu i efterhand dock ingen länk dykt upp, lovat att den är skickad 2 gånger, ger nu upp efter 2 månader....

Klockan fick jag vilket är det viktiga.

Kan ej använda den dock pga för liten länk, lite besviken och tråkigt speciellt med så mycket tålamod att nu behöva lägga till ytterligare för att köpa en.

men grön är han se dock till att ni får alla delar som utlovat.

Good guy till 99%
 
Senast ändrad:

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Köpte en Tudor av den gode Oli. Fantastiskt smidig och snabb affär. På några få timmar var klockan packad och skickad och satt på armen dagen efter.
100% good-guy och rekommenderas varmt.
 

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Hjälpte till att förmedla en klocka som jag sålde till hans vän - Oli är seriös och 100% goodguy!
Rak och trevlig kommunikation som ledde till en smidig affär!
 
Köpte en Tudor BB via Oli. Jag Swishade, och fick sedan en fint paketerad klocka. Svarar snabbt på frågor. Helt klart Good guy. :)
 

Soder77

Omega
Köpte min första klocka här på KS av Oli och fick klockan nu ikväll. Skicket var precis enligt beskrivning och han har hela tiden varit snabb på att svara på alla mina frågor.
Är garanterat inte den sista affären jag gör med honom och enligt mig så är han en hyvens kille som är att lita på.:)
 

Makkey

Breitling
Köpte min första klocka av oli, han lyckades fixa en meetup via hans kompis trots olika städer i landet! Väldigt smidig affär!
 

EmilSve

Cartier
Köpte en Oris från Oli och är supernöjd. Bra pris, supersnabb leverans och en kille som svarar fort på alla möjliga frågor som kom upp på vägen. En solklar GG!
 
Topp