Det är Singular Straps "NATO Premium". Faktiskt.Har bara ägt ett nato, tyvärr inget jag nappade på då jag tycker det var lite klumpigt och rivigt. Vilka levererar bäst natoband om jag nu skulle ge det ytterligare en chans?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är Singular Straps "NATO Premium". Faktiskt.Har bara ägt ett nato, tyvärr inget jag nappade på då jag tycker det var lite klumpigt och rivigt. Vilka levererar bäst natoband om jag nu skulle ge det ytterligare en chans?
exakt trodde det bara var jag som hade denna hängup, det är därför det bara blir perlon för min del.Intressant! Tack.
Gillar generellt nato men är kluven just till själva flärpen och att den ofta blir tjockt när man viker den. Helst skulle jag vilja bära nato helt utan flärp alls.![]()
var köper du dem ?Dä är det ett RAF band och inte nato du vill ha, jag kör det hela tiden
![]()
Sinnes. Satt precis och googlade samma sak då jag vill testa RAFvar köper du dem ?
synkroniserade klockhjärnor !Sinnes. Satt precis och googlade samma sak då jag vill testa RAFNå vilka är bäst på RAF?!
Det jag klurar lite på är om jag vill ha RAF till dykare. Man kanske vill åt ett tooligare uttryck där. Men på en vintageflygare vore det fint. Makes sense med tanke på Royal Airforcesynkroniserade klockhjärnor !
jag tänkte ha det på min GMT-Master 16700Det jag klurar lite på är om jag vill ha RAF till dykare. Man kanske vill åt ett tooligare uttryck där. Men på en vintageflygare vore det fint. Makes sense med tanke på Royal Airforce![]()
Klipp av flärpen...exakt trodde det bara var jag som hade denna hängup, det är därför det bara blir perlon för min del.
Klipp av flärpen...
Läääääänge sedan jag köpte sist men kolla mina tidigare svar i trådenSinnes. Satt precis och googlade samma sak då jag vill testa RAFNå vilka är bäst på RAF?!
Är det inte enklare att typ köra en RAF strap i så fall?Livar upp denna gamla tråd.
Antar att några av er kanske har noterat att James Stacey hos Hodinkee skrev för några dagar sedan en artikel som var ”revolutionerade” för hur man bär Nato: https://www.hodinkee.com/articles/nato-strap-hacks-and-tricks
Jag tycker James Stacey är väldigt duktig på det han gör så inget mot honom, men är det inte helt enkelt lättare att köra en Single Loop...
Folk har tagit åt sig denna ”make the cut” som om det vore värt ett Nobel-pris
Finns ju så många alternativ än att köpa ett Nato och det första man gör är att klippa i det...Är det inte enklare att typ köra en RAF strap i så fall?![]()
Man kan tycka det?Finns ju så många alternativ än att köpa ett Nato och det första man gör är att klippa i det...