• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Olika tips på hur man bär ett Nato.

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
IMG_7545.JPG
IMG_7547.JPG
Klippte flärpen och kör spännet under handleden. Är tusan mind blowing. Får se hur länge jag kör på detta innan jag återgår till standard :)
 

Dt250

Rolex
Paneristi
Intressant! Tack.

Gillar generellt nato men är kluven just till själva flärpen och att den ofta blir tjockt när man viker den. Helst skulle jag vilja bära nato helt utan flärp alls. :)
exakt trodde det bara var jag som hade denna hängup, det är därför det bara blir perlon för min del.
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Klippte av ena flärpen från min zulu och nu blev bandet mycket cleanare.
Enda problemet att jag nu inte har något att fundera över på jobbet :wtf:
IMG_1355.JPG
 

Kråksaltarn

Panerai
2-Faktor
Vafan.. Här har man gått och kört dubbelloop i flera år, och så är det singelloop som gäller!

Tror fan jorden är rund också!
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Livar upp denna gamla tråd.
Antar att några av er kanske har noterat att James Stacey hos Hodinkee skrev för några dagar sedan en artikel som var ”revolutionerade” för hur man bär Nato: https://www.hodinkee.com/articles/nato-strap-hacks-and-tricks
Jag tycker James Stacey är väldigt duktig på det han gör så inget mot honom, men är det inte helt enkelt lättare att köra en Single Loop...
Folk har tagit åt sig denna ”make the cut” som om det vore värt ett Nobel-pris
 
Livar upp denna gamla tråd.
Antar att några av er kanske har noterat att James Stacey hos Hodinkee skrev för några dagar sedan en artikel som var ”revolutionerade” för hur man bär Nato: https://www.hodinkee.com/articles/nato-strap-hacks-and-tricks
Jag tycker James Stacey är väldigt duktig på det han gör så inget mot honom, men är det inte helt enkelt lättare att köra en Single Loop...
Folk har tagit åt sig denna ”make the cut” som om det vore värt ett Nobel-pris
Är det inte enklare att typ köra en RAF strap i så fall? :)
 
Topp