• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

ollkli

Köpte en SKX009 av Ollkli. Den låg på lådan någon timme efter betalning och supersnabb i kommunikationen. Klockan precis enl beskrivning i toppskick! 100% goodguy!

Sålt en klocka i 25kkr klassen till @ollkli
Snabb betalning och jättebra kommunikation. Tack för ett trevligt samtal i förrgår!
100% good guy i min bok

Köpt av @ollkli. Rekordsnabb frakt med kollinummer kort efter betalning. Måste vara något form av rekord. Trevlig och snabb kommunikation! Bara gott att säga! Rekommenderas! :)

Gjort affär, igen, med trevlige @ollkli. Allt som utlovat, väl packat och snabb leverans. Så här ska affär gå till :). Klart good guy jag gärna gör fler affärer med.

Sålt en Tudor till @ollkli. Snabb och trevlig affär på distans med god kommunikation rakt igenom som resulterade i två nöjda parter. En riktig goodguy som jag gärna handlar med igen :)

Tillbaka
Topp