HateWinter
Silver
Den där DJn måste vara sjukt ovanlig. Alltså inte svår att få tag på, bara ett grymt ovanligt köp.
Ja det verkar ju knappt finnas någon på forumet innan? Tycker att även på Chrono finns det inte överdrivet många heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där DJn måste vara sjukt ovanlig. Alltså inte svår att få tag på, bara ett grymt ovanligt köp.
Samma jag hade föreslagit men bytt ut guld suben emot en dressig kronografTvå bilder lånade. Och tyvärr är det, rent ekonomiskt, fel bilder. Men man får väl se det som att man iaf bärgat en av tre hittills.
![]()
![]()
![]()
118206
116719blro
1680 röd.
Behöver ni någon till som kan skruva med cyklar?![]()
Mycket bra val. Jag skulle kunna välja Reverson istället för Tanken.Något i stil med detta:
![]()
![]()
![]()
Fast kanske något liknande med en länk på någon av dem...
Dem två första har jag, den tredje står på min önskelista [emoji4]
![]()
![]()
![]()
Jäkligt svår fråga, men inom nuvarande budget blir det nog dessa.
(lånade bilder)
![]()
![]()
![]()
Dock skulle jag kunna tänka mig att byta DD'n mot min 105.002 jag har i dagsläget, men avsaknaden av guld skulle bli kännbar.
Nästa fråga till alla i denna tråd är ju, om detta nu är inom budget, varför har vi då inte dessa klockor i lådan?
För att svara på det så känner jag själv att det är resan som är det roliga, den enda klockan som sitter säkert i min låda är min 105.002, endast ett belopp med 6 siffror skulle kunna ändra på den saken
Det här med keeper och graal har jag nästan lagt ner. Det funkar inte, trodde aldrig min keeper skulle vara en mögligt speedmaster. Samma sak när jag köpte min AP diver så trodde jag det var forever, men nej..
Hehe nej [emoji1]Snygga klockor men blir det inte lite tråkigt att bara ha Rolex?
Om det är den BP:n jag tror det är så har jag en lite rolig historia att berätta:
Nedan är en bild på en av 30 tillverkade, tillhörandes en av grundarna till GTG-gruppen RedBarCrew i New York, var på några av deras GTG:er och träffade Adam (Craniotes) och han berättade att han träffat en högt uppsatt chef på BP som stammande frågade om han skojade när han sa att han använde sin klocka och inte hade den i bankfacket.... Hehe sjukt...
![]()