Arcticreef
Silver
För mig är svaret enkel. Den här. Håller tiden perfekt (för att vara mekanisk). Tål misshandel och är väldigt snygg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fina dom där. Vad är det för ref och hur stort bärs den jämförelsevis med ex en 36a med rund boett ?Av dem jag äger så hade jag valt Santos, tror jag hade trivts bäst i den om man nu bara fick ha en.
![]()
Kan inte ref men det är en Carrée, men om du vill hitta en likadan så sök brett för folk är dåliga på att se skillnad mellan galbée och carrée. Skulle säga som ca 34mm med vanlig rund boett. Små handleder a 15,5 cm ish, men tycker den gör sig bra på större handleder också exempelvis på @Bjoerlin76Riktigt fina dom där. Vad är det för ref och hur stort bärs den jämförelsevis med ex en 36a med rund boett ?
Edit: Vilket handledsomfång har du ?
Kan vara bra att veta som referens![]()
Ok tack då ska jag kolla runt lite då jag är helt grön i Cartier världen.Kan inte ref men det är en Carrée, men om du vill hitta en likadan så sök brett för folk är dåliga på att se skillnad mellan galbée och carrée. Skulle säga som ca 34mm med vanlig rund boett. Små handleder a 15,5 cm ish, men tycker den gör sig bra på större handleder också exempelvis på @Bjoerlin76
Utan alltför stora analyser skulle jag nog också säga att Explorern ligger bra till i fråganFör mig är svaret enkel. Den här. Håller tiden perfekt (för att vara mekanisk). Tål misshandel och är väldigt snygg.![]()
Men med tanke på din profilbild känns väl den lite väl stor för din”brukliga” förvaringDenna här kanske, Casio G-shock MRG G2000.
![]()