Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevligt! Ska försöka komma!Välkommen på Omega AW hos Krons.
Claes Nilsson från Omega finns på plats för att visa nyheter och det bjuds på dryck samt tilltugg.
Ingen föranmälan krävs!
![]()
Det låter ju bättre helt klart! Tycker alltid att dessa grejer där man får pressa sig fram till montrar är lite jobbiga.Tror jag vart på något liknande tidigare och då var det inte enbart i deras butik utan mer inne i pk-huset så det kan bli trevligt![]()
Tack!![]()
![]()
![]()
Lite bilder från kvällen![]()
Haha trots tejpen blev jag sugen på o köpa denTyckte inte alls det var något speciellt, kom mot slutet och tyckte då personalen inte var särskilt brydd och det var inget utöver det vanliga riktigt, men kanske var jag som kom sent och så vad vet jag.
Förresten, hur fan kan de ställa ut en sånhär dyr och fin klocka med något dåligt plastöverdrag och en halvsmutsig tejpbit?(sista bilden)
![]()
![]()
![]()
Måste ses med egna ögon, finare i verkligheten än när jag såg den på bild första gången.Några tankar om nya SMPc?
Går i tankarna att införskaffa en speedmaster men då kanske det är en god idé att testa nya smpc innan man bestämmer sig..Måste ses med egna ögon, finare i verkligheten än när jag såg den på bild första gången.
Rätt olika klockor. Men testa, det är ändå känslan på handleden som får avgöra. Blir det svårt att bestämma sig kan du alltid köpa en till senareGår i tankarna att införskaffa en speedmaster men då kanske det är en god idé att testa nya smpc innan man bestämmer sig..