• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Constellation tråden

Putteman

Cartier
Jag har inte köpt den, men den personen frågade om jag ville ge bud på den. Samma person la upp en fake iwc på blocket för några dagar sen. Så man börjar ju undra 🙄
Tycker du svarar på frågan här. Vet du att säljaren lagt upp en fake så hade jag aldrig brytt mig om att ha något att göra med den säljaren. Oavsett klocka.
 

Birkenfest

Breitling
Sitter som ett barn innan julafton och väntar på att min nästa Pie pan skall komma..sökt en klocka med denna urtavla och i detta skick ett bra tag.
Om jag förstår det
1DAB1140-7ECE-4845-BE58-D498F69C46F0.jpeg
rätt ganska ovanlig..
Den var snygg!! 😍
 

degiomg

Omega
En spännande färgkombo.
Men Klockan i sig är klart underskattad.
Sport + Elegans och ett bulletproof modifierat ETA med OMEGA 2500.
 

Bilagor

  • IMG_2293.JPG
    IMG_2293.JPG
    659.2 KB · Visningar: 8
  • IMG_2516.JPG
    IMG_2516.JPG
    524.4 KB · Visningar: 8

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Ja det är en 1502 med plätring i roséguld. Jag skulle behöver några till länkbitar, den är lite för kort för min handled.
Hade inte använt den på en så fin guldklocka, lite onödigt slitage. Sedan är det kanske inte så farligt om man inte använder den varje dag.
 
Topp