• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega funderingar...

Johan M

Cartier
Jag håller inte med, den vågiga tavlan är ruskigt snygg och jag tycker att den och ATns teaktavla flirtar lite med varandra. Visst den nya keramiska är väldigt fin också med sin blåa färg som får en att tänka på havets djup men den slår inte vågorna.

Angående AT day date så är den vittavlade med guldindex riktigt jävla snygg!
 

Galaxy

Rolex
Tycker AT är sjukt fina, lite osäker på PO dock. Har en slags hatkärlek till Seamaster Bond, vet ej varför...
 

Sond

Patek
Jag gillar de flesta Omegor. Men, trots att jag älskar min SMP av näst nyaste(runda index och vågig tavla) modellen tycker jag det är en ganska tråkig modell. Nu har jag svart tavla då den inte är lika blek som den med blå.

Sedan tycker jag PO ser artificiell ut. Det är något med dem som inte klickar hos mig. Själv skulle jag tröttna på en månad.

Men det häftiga med design i allmänhet och klockdesign i synnerhet är hur olika vi tycker.
 
Topp