Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han är ju ute efter en Omega?Bara att ta nya tag![]()
Jo men visst, den är super! Hade en Spedy Pro, men den gick bort p g a manuellt verk, ikke badbar och plexi för min del. Men det är bara jag...Alltså, fy satan vad fin den här är. Har varit sugen på en länge. Är även riktigt sugen på GMT-varianten då jag tycker den är kul med lite extra liv på tavlan. Någon gång ska jag ha en! Problemet är bara att den fajtas med en Speedy Pro i kön om att bli nästa klockinköp och det är fanimej omöjligt att bestämma vilken man ska ha först för det känns som att den man tar kommer man aldrig vilja sälja.
Nope. Snikvariant på gummi..Har du länken till oxå?
Frågar igen, vart hittade du den ?
Klocka kan rekommenderas. Burit min idag;
![]()
Den är rolig, passar förutom på länk även med andra band. Ovan På Cordovan. Nedan på Condura och Nato.
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack! Den sitter på grått Cordura (Hadley-Roma). Något slags nylon/canavas stuk. samma material som DSOTM har.Snyggt som fasen, särskilt på bandet i mitten. Vad är det för något?
Farsan hade en sån här för ett par år sedan. Bar den precis som du gör på nedersta bilden, grymt bra pang för pengen.
Snyggt som fasen, särskilt på bandet i mitten. Vad är det för något?
Farsan hade en sån här för ett par år sedan. Bar den precis som du gör på nedersta bilden, grymt bra pang för pengen.
Har beställt några härifrån. Riktigt trevliga band. Någon typ av mjukt läder på insidan.
https://www.globalwatchband.com/watch-straps.html?manufacturer=9&material=98
Snyggt! Tack!
CH24 Todoreloj, allt ok so far..Grattis !
Vart hittade du den ?
De är dyra.Förlåt en yngling, men vad kostar egentligen en originallänk om man köper den "löst"?
Hittade ett här http://www.ofrei.com/page1280.html#11313Förlåt en yngling, men vad kostar egentligen en originallänk om man köper den "löst"?