• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Speedmaster??

Bolio

Panerai
Med den rabatten hade jag nog handlat där och om du är låst vid dessa tre ur blir du nog nöjd vilket som men jag såg en som jag gillade priset på och du med din kontakt kanske kan få ner den ytterligare och det var 321.12.42.50.01.001 som de redan sänkt en del på priset.
Lycka till.


OT. Tycker det börjar bli lite för mycket tjat med personer som det verkar endast använder sin tid här för att se hur länge det tar att hitta så många ovänner som möjligt på så kort tid som möjligt. Antagligen människor som saknar ett normalt socialt liv som för att överhuvud taget synas hellre har ovänner som bekräftar att man finns en ingen alls. Bästa svaret är att svara med tystnad eftersom att de går igång när de märker att folk blir irriterade.
 
Topp