Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Storleken.Skillnaden på Reduced och Professional?
Skillnaden på Reduced och Professional?
Läste nyss att Professional är 42mm. J*vlar vad stort...
Ska du ha en Speedmaster så ska du ha en manuell Professional, allt annat är bara trams. Ju äldre desto bättre!
Reduced - är 39mm och automatisk
Professional - är 42 och manuell
Kan tillägga att reduced har safirglas medan pro(3570.50) har hesalitglas.
Det finns ju även en tredje variant som är 42" men som har automagiskt verk samt safirglas + öppen baksida med safirglas. Den är likt reduced inte rätt.
Det finns ju även en tredje variant som är 42" men som har automagiskt verk samt safirglas + öppen baksida med safirglas. Den är likt reduced inte rätt.
Vad får man betala för en "rätt" Speedy få?
Vad får man betala för en "rätt" Speedy få?
Den är 40 mm över ringen. Jag upplever den som jämnstor med min SubC.Läste nyss att Professional är 42mm. J*vlar vad stort...
Vad får man betala för en "rätt" Speedy då?
Den är 40 mm över ringen. Jag upplever den som jämnstor med min SubC.
Vill du ha en ny eller en vintage? 42 mm kanske låter stort men den bärs gudomligt!
Läste nyss att Professional är 42mm. J*vlar vad stort...
Finns minst två mindre varianter med cred: Dels "first omega in space" som kom 2012 och mäter strax under 40 mm. Och så de riktiga vintagejuvelerna med "straight lugs" t ex min favorit 105.003. Mumma!
Faktisk höjd är nog samma, men jag tycker Speedyn känns plattare då plexiglaset är en del av höjden och det försvinner när man ser klockan från ovan.Är den lika hög?
Kan bjuda på en jämförelsebild till kom jag på...
Det kanske finns flera olika modeller av "reduced" men den jag har runt armen just nu har hesalitglas.
mvh
garfield