Tycker månklockan bär klart större än en sub. Tyvärr går den bort för mig pga storleken.
Hur stora handleder har du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker månklockan bär klart större än en sub. Tyvärr går den bort för mig pga storleken.
Någon som har synpunkter på kronan på den manuella. Jag upplever den rätt svår att få "grepp" om vid uppdragningen. Detta ska ju dessutom göras varje dag.
Många som tycker detsamma. Ännu en anledning att köpa FOIS.
Någon som har synpunkter på kronan på den manuella. Jag upplever den rätt svår att få "grepp" om vid uppdragningen. Detta ska ju dessutom göras varje dag.
Att dra upp en vältrimmad 321:a varje dag är en fröjd.
+1. Att skicka en till service är destu värre. Speciellt när notan kommer eller när Omega mot ens vetande polerat boetten
Hittade en Date på Chrono24 med Panda Dial. Fin! Synd att det är en sk wannabe månklocka
Straight lugs??? Bild kanske??Kolla in nya First Omega in Space Speedy'n. Är som andra sagt tidigare ~40 mm och har straight lugs vilket ser riktigt bra ut. Manuell med cal. 1861.
Straight lugs??? Bild kanske??
Njäe, inte riktigt. Reduced (i Pro-stuket) är en nästanklocka. Automaten är en helt vanlig kronograf, liksom.
Beror också på vad du vill lägga i pengar? Efter 69' tiodubblades produktionen, så är du ute efter ikonen som grundlade denna rymdikon ska du sikta 57-68, ang den manuella vridningen på min 105.002 är en fröjd i morgonrutinen
861 har jag sett gått för 15k och en vän köpte en annan "billigt" sa han. Är den något att ha? Månklocka?
861 har jag sett gått för 15k och en vän köpte en annan "billigt" sa han. Är den något att ha? Månklocka?
För oss okunniga , om vi pratar klartext vilken ska man ha som samlarobjekt en 1969 med 861 verk, eller tidgare? Om man hittar en från just 1969 vilken ska man då leta efter?
Utan länk är det okej eller ska man betala dyrt för en med länk?
/J
Rekordtunna, 155 mmHur stora handleder har du?
Vad ska man betala för en head only 1969 allt original men kanske sliten är ok? Nån som sålt/köpt en sån här nyligen?Som samlarobjekt? Då ska det vara tidigare. Och komplett. Och med länk. I superskick.
För att använda? 1969 blir skitbra. Det är en 861, "Pre-Moon". Länk är ingen biggie.