Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men en sån 1969 ska ha 861 verk och häst på baksidan?
Finns det potensial till värdeökning?
Och till sista frågan, är de driftsäkra som bruksur?
Gör det? Jag har en -69a på länk. Har inte sett ngn till salu på länge (har iofs inte letat aktivt). 15 låter billigt.15-17k. Säljs såna hela tiden.
15 får du för den dåGör det? Jag har en -69a på länk. Har inte sett ngn till salu på länge (har iofs inte letat aktivt). 15 låter billigt.
Lycka till i ditt letande15 får du för den då
Gör det? Jag har en -69a på länk. Har inte sett ngn till salu på länge (har iofs inte letat aktivt). 15 låter billigt.
Nu när alla spammar frågor:
Vad ska man ge för en Reduced i hyfsat skick?
Är det sant att dom är dyrare att serva? Läst lite på Internet om att dom ska vara "korkat" byggda typ...
Ok. Så min servade med länk går på typ 42. MinstSchleten utan länk tycker jag är rimligt vid 15-17. Sålde min med länk, massa band et cetera för nån tusing till.
Ok. Så min servade med länk går på typ 42. Minst
Tåls att nämna du sportar en PloProf.Rekordtunna, 155 mm
Men en sån 1969 ska ha 861 verk och häst på baksidan?
Finns det potensial till värdeökning?
Och till sista frågan, är de driftsäkra som bruksur?
Hitta en för 15 k så maybe, du köper väl inte en speedy för att smutsa ner den med ordet "bruksur" utveckla här.
På ebay ligger ett par cal 861 som enl annonserna är på 40mm?
Trodde alla Prof var 42mm?? Någon?
http://www.ebay.com/itm/Omega-Speed...essional-Chronograph-Deployment-/111247300785
Vet man i vilka modeller som verket med kronografmodul sitter i ? vad heter de verken?
Rekordtunna, 155 mm