popeofdenim
Basic
Ge upp nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det har troligen bara börjat .Ge upp nu!
Sorry!Haha jag börjar undra vad som händer. Känner mig faktiskt kränkt(tm)!![]()
Ok, kom nu med inlägg som världens sämsta rubrik.
Saken är att jag inte hajar fascinationen med Omega. Jag tycker bara att dom är tråkiga och överprisade. Om man jämför med andra (Schweiziska) märken så framstår dom som ganska ointressanta. Rolex är ett märke som representerar framgång, Breitling likaså(visserligen inom dörrvaktsbranschen, Polisen, eller Göteborg). Andra märken har ofta ngt speciellt, men Omega?
Jo jag vet att det finns några kända personer som har haft Omega.
Det känns som det sista märket som jag skulle köpa.
Ni som fattar hypen kan upplysa mig.
Det spelar väl för f-n ingen roll om de betalat för klockan eller inte. Om omega kan presentera en modell som klarar av månfärder (speedmaster var den enda klockan som fick godkänt i Nasas extrema tester. Alla andra gav upp inkl Rolex)Än en gång, han köpte den inte. Han fick den. Det är de som köper klockan som är ovan beskrivna..
Årets replik!Du tänker på de där i vita dräkter som efter en enkel test for till månen..?![]()
Kommer att kolla på bifogad länk.Jag har bara Omega-klockor och kommer aldrig bära något annat heller - hos Omega finner du en fantastisk historia med anor från 1840-talet, en mångsidig kollektion med klockor för alla smaker och tillfällen och så förstås de bästa serieproducerade urverken i världen. Livet är så kort och oförutsägbart - så varför nöja sig med något annat än Omega ?
Vänligen
Forumets undersköterska - Omega keeps the time of my life
Man får ju helt klart ha sin egen åsikt. Min åsikt är dock att de tilltalar och lirar emot lite olika målgrupper.Ok, Speedmastern är ganska trevlig men ändå skulle det kännas som en nödlösning för att man inte har råd med en Daytona. Men smaken är delad liksom.......
Sorry. Case opened. Det blir av samma anledning hemskt och fruktansvärt obehagligt att ta till sig att Japanska Seiko verkligen testar och står för sina resultat. De jobbar på modeller just nu som kvalificerar sig på både djupt vatten och rymden. På riktigt.Det spelar väl för f-n ingen roll om de betalat för klockan eller inte. Om omega kan presentera en modell som klarar av månfärder (speedmaster var den enda klockan som fick godkänt i Nasas extrema tester. Alla andra gav upp inkl Rolex)
är god nog för presidenten av USA osv. ja, då har vi en jäkligt bra klocka. Case closed.
Vad är problemet med det? Jag bryr mig inte om vilket märke, gör de bra klockor så förtjänar de respekt. Vilket oxå seiko gör. Men det bevisar bara okunnighet när TS pissar på ett klockmärke så här... Sen vad var och en köper är helt upp till sig själv.Sorry. Case opened. Det blir av samma anledning hemskt och fruktansvärt obehagligt att ta till sig att Japanska Seiko verkligen testar och står för sina resultat. De jobbar på modeller just nu som kvalificerar sig på både djupt vatten och rymden. På riktigt.![]()