Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Handlade snarare om att boendena vi backade på i slutändan kom upp i ett oförsvarbart pris i förhållande till vad man fick för boende.Du har fegbudat yonsson...du är så blygsam när det kommer till pengar...
Börjar bli ganska trött på att bo i en 20kvadratslägenhet som i praktiken har förvandlats till jävligt stor humidor/klocklåda.Vad är anledningen till att du skall köpa en bostadsrätt?
Börjar bli ganska trött på att bo i en 20kvadratslägenhet som i praktiken har förvandlats till jävligt stor humidor/klocklåda.
Men å andra sidan, det enda jag gör här ute är i stora drag : Glo på film, röka cigarrer, byta klocka och vara bakfull.
Allt socialt görs med fördel antingen på bortaplan, på stan eller i min sommarstuga.
Så, det går ju ingen större nöd på mig.
Allt är en bedömningssak i betraktaren/spekulantens ögon i förhållande till den egna plånboken.Handlade snarare om att boendena vi backade på i slutändan kom upp i ett oförsvarbart pris i förhållande till vad man fick för boende.
Klocka före bostad alla dagar i veckan, så länge man har tak över huvudet så är det lunch ! Köp dig en tråksub, gärna den med datum, finns för och nackdelar att ha både bostadsrätt eller hyresrätt. Ser dock bara fördelar att ha en tråksub .
Vi är på toppen av Sveriges största bostadsbubbla någonsin, och du undrar om du skall köpa en bostad?
Jag kan säga mer vad du inte skall ha: pengar i SEK och svenska aktier.
Det finns många samverkande faktorer som snart kommer placera Sverige i en gigantisk skitstorm - bostadsbubblan och överbelåningen är en av dem - man får vara blind eller hjärntvättad för att inte se detta.
Glöm bostadsrätt då du inte ens har något behov av den. Köp en fin klocka och ha den på armen när du går på planet från Sverige.
http://www.svd.se/naringsliv/pengar/bostad/vi-avvaktar-hur-bostadsmarknaden-reagerar_4088929.svd
Vi är på toppen av Sveriges största bostadsbubbla någonsin, och du undrar om du skall köpa en bostad?
Det finns många samverkande faktorer som snart kommer placera Sverige i en gigantisk skitstorm - bostadsbubblan och överbelåningen är en av dem - man får vara blind eller hjärntvättad för att inte se detta.
Glöm bostadsrätt då du inte ens har något behov av den. Köp en fin klocka och ha den på armen när du går på planet från Sverige.
http://www.svd.se/naringsliv/pengar/bostad/vi-avvaktar-hur-bostadsmarknaden-reagerar_4088929.svd
Förlåt va? Dåligt att ha pengar i svenska aktier? Går ganska bra för mig på sistonde...Vi är på toppen av Sveriges största bostadsbubbla någonsin, och du undrar om du skall köpa en bostad?
Förlåt va? Dåligt att ha pengar i svenska aktier? Går ganska bra för mig på sistonde...
Hyresrätt + foliehatt + gulddressare?