• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OneWatchGuy 2017

Kommer jag som superflippare klara detta?

  • Ja

  • Nej


Resultatet är endast synligt efter enkät.
Kul grej! Kommer bli svårt(röstade nej) :D Ses vi på GTG så kommer jag såklart bjuda dig på starka saker för att skingra dina flippartankar :)
 
Det är ju lovande åtminstone att du har själv har röstat på att du ska klara det. Det hade varit bra mycket värre utgångsläge om du hade röstat nej :D
 
Intressant utmaning, lycka till oavsett slutresultat!
Bra val av klocka, själv hade jag nog gått på en blå tavlad DJ, 1675 GMT eller en Speedy. Jag och speedyn har klarat 2 månader som owg, hade kanske kunnat fortsätta 10 månader till...men varför ta reda på det när det finns så mycket annat kul man kan använda? :D;)


Kör hårt, följer med intresse :D
 
Det är ju flera års garanti på klockan, säg till din fru att det är något fel på den och låtsas att du lämnar in den och låna en kompis klocka ett tag.:)
 
Känner med dig i valet och kvalet av klocka där.. Och håller helt med om att kronan ska vara kl 3. Eller möjligtvis 9. S&S hade varit riktigt fin men en vanlig krona istället för den där grejen vid kl 2.. :hungover:
 
Jag önskar dig lycka till @Asplund du är en mycket modig karaktär måste jag säga.

Jag skulle själv vilja försöka att bli OWG men har ett problem i att jag har en klocka jag aldrig kommer sälja av känslomässiga skäl. Tyvärr är detta också världens, förmodligen, sämsta OWG-ur så jag vete f-n hur jag skall göra. Kanske sikta på TWG, det kanske är ok i mitt fall?!

Bjuder på ett foto på världens, förmodligen, sämsta OWG-klocka.
WR: 0 m
Gångreserv: 24 h
Armband: Läder
Glas: Plexi

upload_2016-11-25_8-53-16-jpeg.427165


Lycka till som sagt, ser fram mot dina updates.
 
Stort lycka till @Asplund, håller tummarna.
Jag hade inte klarat en vecka så jag är mycket imponerad hur som.
Tack för att du delar med dig av tankar,bilder och utmaningar.
 
Jag önskar dig lycka till @Asplund du är en mycket modig karaktär måste jag säga.

Jag skulle själv vilja försöka att bli OWG men har ett problem i att jag har en klocka jag aldrig kommer sälja av känslomässiga skäl. Tyvärr är detta också världens, förmodligen, sämsta OWG-ur så jag vete f-n hur jag skall göra. Kanske sikta på TWG, det kanske är ok i mitt fall?!

Bjuder på ett foto på världens, förmodligen, sämsta OWG-klocka.
WR: 0 m
Gångreserv: 24 h
Armband: Läder
Glas: Plexi

upload_2016-11-25_8-53-16-jpeg.427165


Lycka till som sagt, ser fram mot dina updates.
Jag känner att OWG är inte att bara äga en klocka utan att bara använda en klocka. Att behålla en känslomässigt viktig klocka måste vara okej. Det är ju mer ett minne än ett ur..
 
Roligt experiment, röstade Nej men håller tummarna :)
Lycka till och håll oss uppdaterad varje månad med hur det går, abstinensen och alla symptom ;)
 
Klart du klarar det, du har en fin och mångsidig DJ! Var det inte @Chuck som körde owg med terroristcasio?

Lycka till iaf, dagarna går fort :) Men gå inte in på K&S bara, det förstör typ allt! Men ack så svårt inte göra det, att inte klicka är ju i teorin busenkelt :D
 
Tillbaka
Topp