• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OneWatchGuy 2017

Kommer jag som superflippare klara detta?

  • Ja

  • Nej


Resultatet är endast synligt efter enkät.

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Varit i princip owg med en 116200 sedan feb -16. Köpte några ur spontant i somras, men knget jag använde frekvent.
Köpte en gshock i mellandagarna medt för att den var snygg. Lite trevligt att variera sig lite.

Röstade nej men det kan lyckas. Modern DJ är grym. Ett riktigt owg-ur. Lycka till!
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Sålde av allt förutom en vintage Certina jag fått av min far.
Köpte mig en Tudor 76100 och tänker försöka precis som du att vara OWG... en stund... :D
Röstade JA, lycka till nu!
IMG_0074.JPG
 

Greven

Audemars
Intressant. #kämpa :)

Kommer alltså BCF få lika stor summa oavsett om du lyckas eller inte?

Edit: Jag röstade ja. Det här klarar du. ;)
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Lycka till. Det kan gå, men som någon ovan skrev: låt bli att hänga härinne alltför ofta bara. När året är över tror jag på en 214270 Mk II. Skulle jag själv komma på tanken att bli OWG blir det med min 1016.
 

maximuspro

Panerai
2-Faktor
Du fixar detta! I-landsproblem. Varje gång du vill flippa så tänk på dom som aldrig kommer i närheten av en sådan klocka men skulle dö för den. ;):)
 
Topp