• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OneWatchGuy 2017

Kommer jag som superflippare klara detta?

  • Ja

  • Nej


Resultatet är endast synligt efter enkät.
Det är när man läser trådar som denna man inser hur långt ett intresse kan gå.
Med det sagt, grattis till nya klockan!
 
Är ofrivilligt owg då en husrenovering kostat nästan alla pengar. Men en vettig klocka ska jag ha iaf tänkte jag, detta var fyra månader sen och inget ny klocka i horisonten då alla pengar går till hus och unge. Men det är ju skitsvårt att vara owg om pengarna finns där och man inte har något bättre att lägga dom på.
 
Räknas man som OWG om man bara använder en annan klocka vid träning?
SnIwFtR.gif
 
Räknas man som OWG om man bara använder en annan klocka vid träning?
Vilken dinka kör du då? När du inte tränar alltså.

Jag funderar på att försöka bli OWG ändå, det hopplösa är ju att hitta rätt klocka bara. BLNR om den inte hade PLC kanske. Submariner är för tråkig. Känns ändå givet att ska man vara OWG ska det vara en Rolex.
 
Klockor är en "Drog" som man inte riktigt vill eller kan sluta med! Man vaknar upp en dag och bestämmer sig för att sluta "bli en owg" men det slutar med att man flippar klockor som man sedan ångrar sig över vilket gör att man tar en överdos och köper på sig massa andra klockor! och vipps så är man där igen!
Jag har verkligen försökt vara an OWG men det går inte! ingen av de klockorna hade jag mer än 9 månader :banghead:
I love Watches!
 
Väldigt underhållande tråd! Och fantastiskt första inlägg. Tyvärr röstade jag (ja) innan jag började läsa vidare. Efter ett tag blev det uppenbart att det var något förhastat. Jag tänkte att det inte borde vara fail redan, men ... Det var ändå kul att läsa och låter som något man ... inte vågar prova.

Jag skulle kunna tänka mig att bära samma klocka ett år, men utan att behöva sälja av alla andra! :p
 
Jag i princip OWG:ar just nu och trivs faktiskt oväntat bra med det, men det kan vara för att jag hittat en klocka som känns rätt. Sen kommer jag inte vara OWG hela livet, men nästa klocka får komma vid rätt tidpunkt :)
 
Tillbaka
Topp