Du glömde bifoga en bildBjuder på lite orange från Italien resan förra sommaren![]()
![Winking face :wink: 😉](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du glömde bifoga en bildBjuder på lite orange från Italien resan förra sommaren![]()
En aningens orange...![]()
![]()
![]()
Sommarkänsla![]()
Den är go den där! Kan sakna den även fast den var bra tung tyckte jag
Så bra! Fler bilder önskas![]()
Tung? Min åsikt är att urs vikt skall motsvara bl.a. formgivning och storlek. Efter att ha burit armbandsur i 62 år vägrar jag fortfarande t.ex. titan. Har provat några gånger på armen och känt mig "robbad" varje gång. Så länge det inte rinner sylt i mina armar så är det stål som gäller samt en och annan plastklocka, t.e.x. Casio och Swatch. Men hallå, vi har ju alla våra preferenser så det är upp till var och en att föredra ett visst material och/eller storlek på uret.Den är go den där! Kan sakna den även fast den var bra tung tyckte jag
Så bra! Fler bilder önskas![]()
Tung? Min åsikt är att urs vikt skall motsvara bl.a. formgivning och storlek. Efter att ha burit armbandsur i 62 år vägrar jag fortfarande t.ex. titan. Har provat några gånger på armen och känt mig "robbad" varje gång. Så länge det inte rinner sylt i mina armar så är det stål som gäller samt en och annan plastklocka, t.e.x. Casio och Swatch. Men hallå, vi har ju alla våra preferenser så det är upp till var och en att föredra ett visst material och/eller storlek på uret.