• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Orange - We löööve it!! Den orangea superduper-tråden!

rogart-63

Patek
Lite orange hemmabygge. Singulars strap och miyota verk.
rabu7uju.jpg
 

rogart-63

Patek
Taskig bild på förra . Ett miyota 8215 verk och en blå tavla från Rafflestime . Tillsammans med en boett från Ebay .Blir en helt egen liten klocka . Som ni kanske redan förstått så är det nåt jag gillar att bygga diverse konstiga klockor .
RSCN3185.JPG
 

egbert

Panerai
Tänkte först köpa en PO med siffror i vitguld, men valde orange. Fick med 2 gummiband men har inte slängt på något förrän i förra veckan. Blev gymt överraskad över hur snyggt det blev med det orangea bandet! Nu vettefan om jag kommer någonsin byta tillbaka till länken.. :)
image.jpg
Snyggt! Nu vill jag också ha orange gummi till min PO 42 mm (med svart vridring). Någon som har några tips? Ska nog helst vara utan alltför stora hål. Kurvade ändor som smiter åt boetten är najsigt.
Helst skulle jag nog vilja ha Omegas originalband. Någon som vet vilken modell det ska vara till min klocka? Vad kör man för spänne i så fall? Original kostar fläsk, men det kan vara värt det. någon som handlat på Ofrei? Många frågor...
 

R0B

Panerai
Snyggt! Nu vill jag också ha orange gummi till min PO 42 mm (med svart vridring). Någon som har några tips? Ska nog helst vara utan alltför stora hål. Kurvade ändor som smiter åt boetten är najsigt.
Helst skulle jag nog vilja ha Omegas originalband. Någon som vet vilken modell det ska vara till min klocka? Vad kör man för spänne i så fall? Original kostar fläsk, men det kan vara värt det. någon som handlat på Ofrei? Många frågor...
Kunde inte hålla mig, utan köpte ett omega-gummi till min. Sjukt snyggt, sitter bättre än det jag hade på tidigare. Kostade någon krona, men det var det värt! :)
image.jpg
image.jpg
 

R0B

Panerai
Grymt, så ska det se ut! Vad heter det, var köpte du och vad kosta sig? Är det en XL PO du har?
Yes, det är en xl. Grymt mäktig klocka! 42orna är också jävligt fina, funderade faktiskt på en sån först.
Armbandet köpte jag här på ks, betalade strax över 3 loppor för 2 band, andra är ett mesh. Gillar det också.
image.jpg

image.jpg


Har tyvärr inget ref.nr, men jag har för mig att det stod i annonsen. Kolla under avslutade på köp&sälj så kanske du hittar! :)
 
Topp