Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra därSpana in shortsen i bakgrunden... All in!!
![]()
Är mer sugen det svarta med orangea sömmar faktiskt. Orange nato är beställt!![]()
Blir säkert också skitbra, i vilket fall som helst så är de en fin klocka du har där!![]()
Söndagsfin
![]()
Fixar det nåsta gång, hade precis varit ute och dykt! (deskdiveCentrera bezeln för HELVEDE!!
Orange PO = Bra PO.
Snyggt! Nu vill jag också ha orange gummi till min PO 42 mm (med svart vridring). Någon som har några tips? Ska nog helst vara utan alltför stora hål. Kurvade ändor som smiter åt boetten är najsigt.Tänkte först köpa en PO med siffror i vitguld, men valde orange. Fick med 2 gummiband men har inte slängt på något förrän i förra veckan. Blev gymt överraskad över hur snyggt det blev med det orangea bandet! Nu vettefan om jag kommer någonsin byta tillbaka till länken..![]()
![]()
Kunde inte hålla mig, utan köpte ett omega-gummi till min. Sjukt snyggt, sitter bättre än det jag hade på tidigare. Kostade någon krona, men det var det värt!Snyggt! Nu vill jag också ha orange gummi till min PO 42 mm (med svart vridring). Någon som har några tips? Ska nog helst vara utan alltför stora hål. Kurvade ändor som smiter åt boetten är najsigt.
Helst skulle jag nog vilja ha Omegas originalband. Någon som vet vilken modell det ska vara till min klocka? Vad kör man för spänne i så fall? Original kostar fläsk, men det kan vara värt det. någon som handlat på Ofrei? Många frågor...
Grymt, så ska det se ut! Vad heter det, var köpte du och vad kosta sig? Är det en XL PO du har?Kunde inte hålla mig, utan köpte ett omega-gummi till min. Sjukt snyggt, sitter bättre än det jag hade på tidigare. Kostade någon krona, men det var det värt!![]()
![]()
![]()
Yes, det är en xl. Grymt mäktig klocka! 42orna är också jävligt fina, funderade faktiskt på en sån först.Grymt, så ska det se ut! Vad heter det, var köpte du och vad kosta sig? Är det en XL PO du har?
Omegagummi+viklås går lös på ca 5000 hos AD.Grymt, så ska det se ut! Vad heter det, var köpte du och vad kosta sig? Är det en XL PO du har?
Tack, då ska det bli ett besök hos AD snart. Det är väl ändå viklåset som kostar mest, så man kanske ska ta både ett orange och ett svart.Omegagummi+viklås går lös på ca 5000 hos AD.
Det är typ 2.3 för band och 2.7 för lås eller nåt sånt, men ja. Zackarias Dullfiere - hade inte du ett viklås till salu?Tack, då ska det bli ett besök hos AD snart. Det är väl ändå viklåset som kostar mest, så man kanske ska ta både ett orange och ett svart.
Det är typ 2.3 för band och 2.7 för lås eller nåt sånt, men ja. Zackarias Dullfiere - hade inte du ett viklås till salu?
Tjusigt!!Orange enough?
![]()
En rejäl klocka på orange gummistrap .![]()
Är grymt nöjd. Sitter som en smäck.Fan vad kul med en H2O på forumet![]()
Snygg kombo!