Andy McB
Silver
Äntligen får vi se lite Wenger...![]()
Jag knöt ett paracordarmband till min Wenger. Helt ok för att vara första försöket.
Dock åkte nya Nato-bandet jag köpte från morrism här på KS, på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag knöt ett paracordarmband till min Wenger. Helt ok för att vara första försöket.
Dock åkte nya Nato-bandet jag köpte från morrism här på KS, på!
Är inte ironisk. Diggar WengerÄr du ironiskt?jag gillar den skarpt!
Retro Xl är min favorit... Letar efter en sånÄr du ironiskt?jag gillar den skarpt!
Retro Xl är min favorit... Letar efter en sån
Googla nr 72985Är det någon av de mer fyrkantiga modellerna? Har dålig koll på just Retro XI!
Ägde en tidigare men sålde för att finansiera en Zodiac V-sport (bild)Är det någon av de mer fyrkantiga modellerna? Har dålig koll på just Retro XI!
Ägde en tidigare men sålde för att finansiera en Zodiac V-sport (bild)
![]()
Yepp! V-sporten är fantastisk72985 är riktigt trevlig! Men en orange v-sport är lite värre!!!![]()
Lite fusk men gillas för att du hade dåligt väder på ALV.
Lite fusk men gillas för att du hade dåligt väder på ALV.![]()
Ett orange nato borde inte vara så svårt.Måste ju fuska annars kan jag inte posta i den här trådenSka erkänna att jag inte läst inledningsposten tillräckligt noga, trodde det var OK bara det var orange med i bilden.
Den översta var snygg om det inte varit för gummistrapet. Utan den feta texten Oris. Hade den varit snyggare.
Instämmer. Känns lite onödigt att skylta så saftigt på bandet....Den översta var snygg om det inte varit för gummistrapet. Utan den feta texten Oris. Hade den varit snyggare.
Mmm. Vill ju ha möjligheten att slänga på ett NatoSnygga Oris, men lugbredden är en dealbreaker för mig.
![]()
Äntligen en Doxa 1200T, urtavlan är magisk i färgen.
Äntligen en Doxa 1200T, urtavlan är magisk i färgen.
Helt rättHösten är här! Nu är det oranget som gäller, eller?
![]()